Ruby

Direktlänk till inlägg 11 juli 2011

Söndags mys & måndags sysslor

Av ruby - 11 juli 2011 14:42

Chu.

Masade iväg mig själv till jobbet för ett tag sedan. Halvägs ringer telefonen, h*n är försenad och är inte hemma förrens vid halvtre. Då tyckte inte jag att det var ngn idé att komma när jag slutar tre, så det var bara att vända hela vägen hem igen. Trött jag blir. Men ledig till onsdag kväll e jag nu, men det e så typiskt att sådant ska inträffa när man har ställt in sig på ngt annat.


Igår kväll var jag och älskling upp till S.vall för att se den 4:e Pirates. Det kommer ju en till och den hoppas jag e bättre. Visst, alla filmer är jävligt bra, men det var som Zaza sa, den kändes mer som ett sidospår. Ingen samhörighet med dom andra re på ngt vis. Lite besviken e jag, fast bara lite, men ja, man hade ju en del förväntningar som inte levdes upp. Men det var mysigt att åka iväg bara jag och baby, annars är det alltid ngn annan med..


 

jummi!


Nu skall jag fortsätta att städa här och börja rensa utanför där vi ska göra en rabatt idag. Senare ikväll hoppas jag att det blir lite svalare så att Kenta kan få sig en ordentlig prommis i skogen utan att vi alla ska kolavippen av värmen. Men skönt ere nu iaf :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ruby - 28 september 2012 09:47


Det är sjuktlängesen jag använde den här bloggen, den är officiellt nerlagd, åh jag ska inte ljuga, jag har kvar den här enbart för att kunna skriva här på planket och få lite nya läsare! Segla in på den nya. http://rebeckaf.blogspot.com ...

Av ruby - 31 juli 2012 12:59

Ny blogg för längesedan, men besök ändå :)   Http://rubeey.blogspot.com ...

Av ruby - 21 juli 2011 11:28

Alltså, e det ngn som e haj på blogspot så skrik gärna till, jag behöver hjälp! ...

new

Av ruby - 20 juli 2011 23:55

Japp.. Nu e det så att jag struntar i bloggplatsen. Ny blogg med ny inspiration....

Av ruby - 20 juli 2011 10:01


Godförmiddag! Ja.. Så här på sommaren har jag egentligen inte så mkt tid att blogga.. Överhuvudtaget! Så är det varje sommar. Jag måste njuta av det lilla varma medans det finns..   Så det e därför det blir lite torrt ibland på inlägg. Jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards