Ruby

Alla inlägg under oktober 2010

Av ruby - 31 oktober 2010 17:55

Gokväll! Jag, älskling och kenta har precis kommit in efter en 2 timmars promenad i eldjurspåret, över stock och sten, upp och ner. Nu är vi helt färdiga allihopa!


Nyduschade och hungriga. Vi har knåpat ihop egen pizza som gäser i ugnen just nu. Mys! Sen blir det bara tv, softa, mysa och dricka nån kall folkis.


  

Av ruby - 31 oktober 2010 14:58

Har ni druckigt det här vinet ngn gång? Jag är INGEN vin människa, born on beer, men det här är så gott så det är farligt. Smakar som äppelpaj. Med vanilj i. Dricks varm eller kall och du får den för 40 spänn på bolaget.


  


  

Av ruby - 31 oktober 2010 14:56

Men vad i hela friden! Det är väl inte jul än!?


  

Av ruby - 31 oktober 2010 13:37

todays goodlookiŽn ; me

 

  

 

  

Av ruby - 31 oktober 2010 12:16

Igår köpte jag ett par nya jeans. OHMY, I love them! Dom sitter som en smäck på mig och jag fick en gudomlig röv sa älskling, ha ha! Jag är så nöjd!


  


  

Av ruby - 31 oktober 2010 11:54

Viktigt! Bor man i sthlm är detta ett måste. För mig så är det min medmänskliga skyldighet att lägga ut 40 kr för att kunna sova på natten! Om det var jag som stod utanför COOP när det var minusgrader och försökte sälja en tidning så skulle jag älska varenda människa som la ut 40 kr för att jag skulle kunna en andra chans till att få bygga upp mitt liv igen och kunna sova innomhus.


Visste ni förresten att Noomi är född i Hudiksvall? Nu vet jag det tackvare SS :)


  

Av ruby - 31 oktober 2010 11:36

Godag! Över helgen så här så blir man så dålig på att uppdatera lite, men det är ju alltid ngt hela tiden! Men nu finns det lite tid över.


Helgen har vart otroligt mysig! Fredagen bjöd på massa mys med älsklingen. Vi hyrde film och bestämmde oss att äta en pizza. Gud vet när vi åt det sist. Jag tror att det är över ett år sedan jag åt en pizza. Om jag såg ut som dom där två tjockisarna från Hudik, den ena med ett hästansikte, den andre med en näsa som skulle kunna tillhöra en neandertalare, på en fet kropp, så skulle jag se till vad jag äter. BLÄÄÄ! But once uŽre skinny bitch with a killer body like mine, GO GO GO!


Igår, lördag, så jobbade jag hela dagen med mormor och två av mina kvinnliga tremänningar! En enan släktträff! Gud så kul vi hade det, jag och Mickis var helt tokiga. På kvällen skulle jag och älskling se en till film, en ny med Mads M - Valhalla Rising. OHMY, se den för fan inte. Vi tittade i en halvtimme, sen stängde vi av och bestämmde oss för att inte titta ngt mer. Vilken miss.


Idag är det lugna puckar. Vi låg och drog oss på morgonen med kaffe i sängen och planerade lite. Baby har åkt ner till Thomas och dom för lite surr ch jag ska rensa lite kläder. Lämnade två fulla papperspåsar igår på E! Jösses..


återkommer .

 

  



Av ruby - 31 oktober 2010 00:21

Heey Ya'll . Jag har vart sjukt upptagen så det har inte funnits en gnutta uns med tid och ork för att blogga lite. Men i morgon får det bli uppdateringar och massa bilder :-) Nuska jag lägga mig och läsa min favorit tidning, även den viktigaste tidningen att köpa: Situation Stockholm! Jag kan inte vara utan Raines dagbok <3 VIKTIGT!!

Ovido - Quiz & Flashcards