Ruby

Alla inlägg under oktober 2010

Av ruby - 29 oktober 2010 15:16

Äntligen! Nu har mina dojor kommit. När jag väl packat upp mina nya skönheter var jag bara tvungen att stirra på dom ett tag, så där i skräck.. Blandad med förtjusning! Ni som känner mig och har sett mig i mina svarta, nitstövlar vet att DOM är jävligt höga.. Eh. I nuläget är det två par skor med två mes klackar. Men, en annan kan ju det här med att gå i höga klackar. Då pratar vi verkligen höga klackar! En kvinna som kan det, kan det här med självförtroende! BESKÅDA:


  


  


  


  



Av ruby - 29 oktober 2010 12:50

Idag är inte min dag. Inget går som det ska. Inget går bra. Tur att man ser bra ut iaf, på det kommer man långt!


  

Av ruby - 29 oktober 2010 10:53

  



Saw your lips, I heard your voice. Believe me, I just had no choice. Wild horses couldn't make me stay away. Thought about a moonlit night, my arms around you good an' tight. That's all I had to see for me to say.


Hey, hey, Hello Mary Lou, goodbye heart. Sweet Mary Lou, I'm so in love with you. I knew Mary Lou, we'd never part.

Av ruby - 29 oktober 2010 10:34

Godmorgon! Det är lite ändringar på jobbfronten så jag är ledig nu, väldigt skönt! Åh ja, the Lord works in mysterious ways. Det tackar vi för! Imorgon ska jag ner och jobba lite ideelt med granie på E! Första tjing på kläderna. Sånt gillar vi!


Nu är det lite frukost för mig och glamour, ha ha. Kenta har redan fått prommis och mat och ligger nu nöjd utsträckt över golvet och vilar.


Måste bara visa vad min älskling kom hem med igår, helt så där bara. Asså, min gubbe är världens bästa. Gud vad jag älskar dig jonteponken ♥


  


  

Av ruby - 28 oktober 2010 22:45

Gokväll. Det har varit en låång dag med mkt funderingar, omplaneringar, disskutioner, spekulationer, tankar och prat. Allt detta har gjort mig helt tom i huvudet. Men i själen är det andra takter. Där sjuder det av liv och längtan. Det bästa av allt är att hur vi än gör, vad vi än väljer, så går våran väg bara åt ett ända håll. Bara där kan våra (especially mine) rastlösa själar lägga sig till ro och aldrig mera fly. Nu vet vi vad vi vill, jag och min älskling. Det har vi undermedvetet alltid gjort tror jag. Det är på gång nu. Det är satt i rullning. Nu finns det ingen återvändo. Nu gör vi det här. Nu kör vi så det ryker älskling!


Du och jag, föralltid .

älskar dig bebbe


  


"För om man drömmer om Paris, hamnar man på något vis likt förbannat i Hudiksvall"

Av ruby - 28 oktober 2010 13:21

När mattes älskling är lycklig är matte lycklig! Det smaskas, smaskas och smaskas där nere på golvet.


  


  

Av ruby - 28 oktober 2010 12:29

Av ruby - 28 oktober 2010 12:12

Nu hoppas jag att posten ska komma snart så jag vet om mina skor har kommit eller inte. Hoppas! Men titta på dom här söta körsbär örhängerna jag köpte nyss för en tjuga på Tradera! So me, so rockabilly.


  

Ovido - Quiz & Flashcards