Ruby

Alla inlägg under oktober 2010

Av ruby - 28 oktober 2010 11:27

Av alla DaddyŽs låtar har det här alltid varit min favorit. Den spelas högt och med mkt bas just nu! Love it.


Av ruby - 27 oktober 2010 21:51

» Dragracing på Åland - 2009

Big wheels keep on turnin, proud Mary keeps on burnin

 

  

 

  

 



Av ruby - 27 oktober 2010 21:43

GŽevening! Jag sitter och sipprar på en kall drink, det behövs.. Fast det mesta har varit lite kaosartat, så är det endå ett lugn över orosmolnet. Det är ett rofyllt lugn.


The Lord works in mysterious ways. Halleluja!


  

Av ruby - 27 oktober 2010 13:04

Vad är det egentligen för skillnad på avundsjuka och svartsjuka?

Av ruby - 27 oktober 2010 11:08

Här kommer en underbar låt på begäran av mamma.


Av ruby - 27 oktober 2010 10:59

Godmörgen yaŽll! Vilken fantastiskt skön morgon jag och bulan har haft. Eller iaf jag, fast han med, för han fick ett stort märgben efter frullen som han håller på med! Mattes älskling! Vaknade upp vid nio tiden, gick prommis, bulan fick mat, jag la mig tillrätta i sängen med kaffe och yoghurt och har legat där med boken tills nu! Fantastiskt!


Man är som en annan människa när man får lugn och ro på morgonen. Stackars älskling som var uppe vid 6 tiden i morse :/ Fast jag ska upp den tiden i morgon med, en halvtimme tidigare också dessutom. Jobbar tor/fre/sön dag.. Uäk!


Nu ska jag upp till V.by och handla lite till herrskapet i Enånger!


  

Av ruby - 26 oktober 2010 18:37

På tal om inget så var jag iväg en snabbis och handlade lite fun stuff today! Hämtade ut min nya jacka och lite annat skit! Men titta bara på servetterna och bordstabletterna, so me!


  


  


  


  


  

Av ruby - 26 oktober 2010 18:27

Jaha, ja när vi endå e inne på det där med kläder och sånt skit, så måste jag ju visa vad som är på väg hem till mig! För under hundra lappen är dessa snyggingar på väg, sooo friiiikiiiŽn happy! Visst är dom söta? Kommer bli grymma till sommarens alla bilträffar.


     

Ovido - Quiz & Flashcards