Ruby

Direktlänk till inlägg 13 juli 2011

Tell it like it is

Av ruby - 13 juli 2011 11:24

Godagens! Idag e det fan kyligare ute :( Inte alls lika skönt. Annars har man bara vaknat, klivit ur sängen, hämtat en kopp kaffe som älsklingen gjort och gått ut på balkongen (som jag älskar för den ligger i sovrummet) och lagt sig i solstolen eftersom morgonsolen är på baksidan. Men imorse var det fan kallt asså, ingevidare. Men det kanske tar sig..? Skitsommar anyhow!


Just nu strosar jag omkring här bara.. Tvättar lite, städar lite, viker lite kläder, dricker lite kaffe, går ut och andas lite, blundar, känner vinden, pyser och myser.. Ha! Typ så. Ingen brådska. Allt till Aaron Neville - Tell it like it is. Underbart! Ska sticka och jobba om några timmar.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ruby - 28 september 2012 09:47


Det är sjuktlängesen jag använde den här bloggen, den är officiellt nerlagd, åh jag ska inte ljuga, jag har kvar den här enbart för att kunna skriva här på planket och få lite nya läsare! Segla in på den nya. http://rebeckaf.blogspot.com ...

Av ruby - 31 juli 2012 12:59

Ny blogg för längesedan, men besök ändå :)   Http://rubeey.blogspot.com ...

Av ruby - 21 juli 2011 11:28

Alltså, e det ngn som e haj på blogspot så skrik gärna till, jag behöver hjälp! ...

new

Av ruby - 20 juli 2011 23:55

Japp.. Nu e det så att jag struntar i bloggplatsen. Ny blogg med ny inspiration....

Av ruby - 20 juli 2011 10:01


Godförmiddag! Ja.. Så här på sommaren har jag egentligen inte så mkt tid att blogga.. Överhuvudtaget! Så är det varje sommar. Jag måste njuta av det lilla varma medans det finns..   Så det e därför det blir lite torrt ibland på inlägg. Jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards