Ruby

Direktlänk till inlägg 21 juli 2011

Help

Av ruby - 21 juli 2011 11:28

Alltså, e det ngn som e haj på blogspot så skrik gärna till, jag behöver hjälp!

 
 
Travis

Travis

21 juli 2011 14:17

Jag har blogspot som bloggdomän för mina amerikanska släktingar :) Jag kan hjälpa dig :)

http://www.lillaemo.devote.se

ruby

22 juli 2011 09:32

Okej!
Jag undrade bara hur mans tällde om tiden i inläggen.. Om jag skriver mitt på dagen blir tiden på morgonen ist..

Men jag verkar ha klurat ut att man måste ändra den sen när inlägget e skrivet.. Mn så ska det väl inte behöva vara?

Tack för din hjälp!

 
Nemo

Nemo

22 juli 2011 20:48

vad är din nya blogg nu då ??

http://nemoflummare.bloggplatsen.se

ruby

24 juli 2011 14:30

Http://rubeey.blogspot.com

 
Nemo

Nemo

25 juli 2011 16:23

nytt lösen till bloggen xxnemoxx93

http://nemoflummare.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ruby - 28 september 2012 09:47


Det är sjuktlängesen jag använde den här bloggen, den är officiellt nerlagd, åh jag ska inte ljuga, jag har kvar den här enbart för att kunna skriva här på planket och få lite nya läsare! Segla in på den nya. http://rebeckaf.blogspot.com ...

Av ruby - 31 juli 2012 12:59

Ny blogg för längesedan, men besök ändå :)   Http://rubeey.blogspot.com ...

new

Av ruby - 20 juli 2011 23:55

Japp.. Nu e det så att jag struntar i bloggplatsen. Ny blogg med ny inspiration....

Av ruby - 20 juli 2011 10:01


Godförmiddag! Ja.. Så här på sommaren har jag egentligen inte så mkt tid att blogga.. Överhuvudtaget! Så är det varje sommar. Jag måste njuta av det lilla varma medans det finns..   Så det e därför det blir lite torrt ibland på inlägg. Jag ha...

Av ruby - 16 juli 2011 14:30


Nu vet jag att jag har hittat min parfym. I alla dessa år trodde jag att Naomi Campbell var kvinnan för mig, men icke. Det e faktiskt Brittan klittans Radiance som e min grej nu. Köpte ju den igår och viket jävla kap. I smell like a piece of heaven &...

Ovido - Quiz & Flashcards