Ruby

Alla inlägg under april 2011

Av ruby - 29 april 2011 17:14

Måste ju säga GRATTIS till älskade Pullan som idag har, jag citerar: "Då har man officiellt ett körkort där bokstäverna "BECEDE" finns med". Jag är stolt!


 

Av ruby - 29 april 2011 16:30

Fredag! Jiiha. Äntligen :) Det har varit en toppen dag idag. Hunnit med mkt, dels träffat min allra bäsrtaste vän Zaza, fixat lite på mötet och så. Känns bra nu! Nu hoppas vi bara och håller tummarna lite mer så kommer det här bli perfekt!


Älsklingen är på väg hem nu också! Åååh, han är så efterlängtad. Ska snart börja med maten, tänkte göra stuvade mackisar och falukorv! Mums.. Har hämtat upp en Sommersby cider från matkällaren. Har ju en hel karta sådan, måste testa den och oooohmy så god! Den smakar inte alls som vanlig sliskig päroncider, utan lite mer sofistikerad, passar en sofistikerad brutta som mig :)


 


Idag mina vänner, idag lovar jag att jag har fruktansvärd träningsvärk i lår och rumpa. Fiifan! Jag höll på som en galning igår, PRESSA PRESSA PRESSA! Jag har lite svårt att typ sitta ner, så ont gör det, ha ha. Men Zaza tipsade mig om en grej, så nu ska jag tamejfan handla ett par rollerblades! Det skulle man få en skysst bakdel av, titta bara på min sambo.. Han har en jävligt skysst bakdel, rund och fast efter alla år som elit hockeyspelare! Nu ska det rollas i Tanne!




Av ruby - 28 april 2011 19:02

Jag och mitt lilla roliga hjärta tog en härlig kvällsprommis förut. Knäppte lite fina kort, det är så underbart att bo på landet, blir alldeles härligt vimsig av det!


 

 

 

 

  


 

    

 

  


 

 


 

Av ruby - 28 april 2011 15:56

Låt mig presentera: Komisarie Span! Här får inte grannar 200 m bort hämta posten och misstänkta saker i vattnet (en petflaska) får sig en regäl hyvel!




Mattes hjärta, vad du gör mina dagar roliga ♥



Av ruby - 28 april 2011 11:11

Jag & hjärtat funderar på att dra en sväng till stugan i helgen kanske, dra en bastu och "slänga vinterpälsen".


 


 


Hjärtat & jag förra sommaren i stugan ♥

Av ruby - 28 april 2011 11:07

Morsning! En kopp kaffe nu, sedan ska jag fortsätta pilatesövningarna för aaaaasset! Resten av kroppen är ju tipptopp, men asset och låren åker på fet däng just nu. Hårdträning! Sedan långrunda, kanske joggingtur med Kenta!


 

Av ruby - 27 april 2011 22:11

Ååh.. Hur mkt jag än älskar att ha mitt långa, raka hår så kan jag inte låta bli att sakna att ha en frisyr. Jag saknar att åka in till BOBBYS inne i stan och låta dom göra iordning håret på mig. Chayenne visste alltid hur jag skulle ha det.


   Det får mig att sakna Sthlm - min födelseort, mitt hem - så enormt!

Av ruby - 27 april 2011 21:38

Imorgon ska jag tametusan åka och rida lite. Det är så underbart och jag har verkligen saknat det! Jag & Joje förra sommaren :)

 

  

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards