Ruby

Alla inlägg under april 2011

Av ruby - 17 april 2011 16:21

Japp. Now I can´t escape.. Köpte en Pilates boll igår. Måste ha den till lite rygg övingar som jag ska göra.  Nu behöver jag fan inte gå på ngt gym, ha ha. Har bollen, hantlar, matta och situps/ryggbänk i källaren. Som ett hemmagym ju!


Gogogogoooo, håll flååååset!


 


 

Av ruby - 17 april 2011 16:19

Nu är det vår/sommar fint på verandan! Nu kan man sitta dagarna långa, i solen och bara njuta av det underbara liv vi lever ♥


 

Av ruby - 17 april 2011 16:14

 Igår var jag och baby på Hotrodmässan. Efter den grillade vi och njöt i solen.


 


    


 

Av ruby - 15 april 2011 23:17

Gokväll! Trött. Så in i bomben! Älsk ligger kvar i soffan och tittar på Black Hawk Down.. Den är grym, men jag är alldeles för färdig för att vara uppe. Ska upp rätt tidigt på lite olika ärenden och vid tolv snåret tänkte vi åka upp till HotRodd mässan i sundsvall :) Awesome! Förresten, är det ngn som vet hur man mmsbloggar?

Av ruby - 15 april 2011 17:59

Yepp, idag är en sådan dag. Då allt ska blötas och vaxas. Hjärtat donar :)


 

Av ruby - 15 april 2011 17:38

   Idag känner jag för att vara så där knasigt crazy!


 

Av ruby - 13 april 2011 20:39

Jag & hjärtat satt och surrade lite förut, hur vi ska göra med lite evenemang som är snart. Vi är ju trogna Elmia besökare, men i år känner vi att vi inte kan. Det suger getballe!!!! Jag älskar Elmia! Men vi kan helt enkelt inte och älskling måste vara hemma och få ihop mustangen eftersom hon snart ska ut på årets första race. Men ist drar vi upp till S.vall i helgen på Hot R! Eastwood e ju där, min idol! Det ska bli grymt :)


Jönköping Elmia april -10

 

   

  

  

Jag frossar och handlar massa 30-40-50tals saker!



Sundsvall Hot R show -10

 

 

 

Av ruby - 13 april 2011 20:23

 

 

 

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards