Ruby

Alla inlägg under mars 2011

Av ruby - 31 mars 2011 19:38

Men fiiiiiiifan!!! Gud människor, jag e sååå bakis. Unbeliveble!! Jag som var så städad igår.. Eftersom jag fortfarande ser ut som en uteliggare och känner mig som en sådan så blir det bara snabbt här. Slänger in ett senare inlägg om den fantastiskt roliga kvällen senare, eller kanske imorgon. Bilder kommer med.. Men ni som har mig på fejan kan redan nu beskåda tre miffon på tre bockar.. Men snygga var vi.


Ett litet smarrigt smakprov;


     

Martina & jag

Av ruby - 30 mars 2011 11:26

Godagens! Jösses vad jag har sovit.. Ujuj! Idag tog jag en regäl sovmorgon till elva så jag ska orka med kvällen. Vafan asså, när man var 14-15 orkade man ju hålla på i flera dagar. Nu måste man sova för att orka vara ute till två på natten, ha ha! Gud, jag kan verkligen sakna min födelesestad Sthlm ibland.. Älskade verkligen att kunna vara ute till typ 5 på morgonen. Här stänger allt så tidigt :/ Lite halv nördigt..


Ska ta en runda med Kenta snart så han får dagens långa motion, så han står pall sen när matte åker. Lilla hjärtat! Åker in så sent som möjligt till Hudik tänkte jag, vid typ 6 tiden kanske, så han inte behöver vara själv så länge sen till husse kommer vid nio.


Alltså, jag har värsta dilemmat. Föra vecka beställde jag en skiiit söt klänning från Nelly. Alldeles försent insåg jag att jag inte hade ändrat adressen, s den skulle komma hem till sthlm ist för hit. Mejlade dom och tjejen där sa att den automatiskt gick tillbaka till dom och att jag kunde beställa den igen från lagret med rätt adress om jag ville. Då tänkte jag ite mer på det och typ sket i den.. Men nu när jag och kenta var upp till postlådan låg det en avi från Nelly, att den hade kommit till affären inne i byn. Jag har sådan beslutsångest om ajg ska hämta ut den eller inte.. Den e så jädrans söt! Men mim mamma har lärt mig ngt som jag alltid tänker på i sådana här situationer; tvekar man, så ska man aldrig göra ngt! Är man säker, då köper man, tvekar man ska man låta bli för annars kommer man bara ångra sig. Så jag tror att det blir det sistnämda.. Eller?


 



MK

Av ruby - 29 mars 2011 14:51

Chaa! Uuuuh, jag har precis kommit in efter en minst sagt odräglig cykeltur med Elsa. Första turen för iår btw.. Ni förstår att Elsa är från 40-talet.. Ibland går hon inte som man vill och de flesta ggr är hon så seg så att jag håller på att kräkas av mjölksyra. Så var det nu, typ. Tog en sväng ner till byn för att svänga in på Bibblan. Kirrade lånekort och lånade med mig en ljudbok hem. Hittade till min STORA glädje Marian Keyes. Hon är bäst och jag har aldrig lyssnat på en ljudbok förut, så det ska bli kul. Nu blir det en slurre kaffe och böka ner mig i soffan och skratta.


 

Av ruby - 29 mars 2011 12:39

Japp, det här är en av mina godingar, Sanna! Hennes blogg är en fantastsik skildring av hennes liv och hur hon är som människa, en fantastisk sådan. Och rolig! Varje ggn man läser ett inlägg så ler man. Hon får mig att le och skratt på facebook så fnittertarmarna brummar i magen. Ha ha! Hon är underbar! Läs hennes blogg, man får alltid ett gott skratt!

 

http://sannaengstrom.bloggagratis.se


 

Av ruby - 29 mars 2011 12:09

Chaa cha! Jösses hörrni vad jag e hurtig. Jag blir nästan lite rädd för mig själv! Ha ha.. Uppe vid åtta snåret, snodde ihop smooooooothien och drog med mig farbror kenta på hurtig-förjävla-lång-promenad-i-uppförs. Vad har hänt?! Visst att jag e en hurtig människa, men så här..? Det är nog Beroccan och våren som gör susen tror jag. Iaf att jag e hurtig. Kenta måste ju ut på långa dagliga endå :) Men så här hurtig har jag nog inte varit sedan jag tränade Ju-jutsu! Men härligt är det. Jag bara längtar tills det tinar i skogen så man kan jogga där med Kenta Boy!


 


Jag tänkte att jag skulle dricka en slurre kaffe nu, sen ska jag nog cykla in till byn och gå på Bibblan.. Jag är helt förstörd för jag har ingen bok. Jag har en kartong nere med mina böcker och ngr som jag har fått, men jag har ju läst alla :/


Imorgon är det FET utgång! Tre bockar har inte haft ngr sådana här snygga pumor (jag & Martinorna) sedan... Ja, sedan vi var där sist. Ha ha! Det ska bli grymt kul att äntligen få komma ut. Sist så hamnade jag ju i ngn slags form av influensa/psykos-hallis feber.. Helt stenad var jag och utgången sket sig. Men imorgon gör vi entré.

Av ruby - 29 mars 2011 11:31

 Jag tror på att allting har en mening och sker utav en anledning , då ska man inte ångra saker! Så jag försöker ge en blanka fan i att ångra. Yääh!


 

Av ruby - 29 mars 2011 11:17

Godagens! Så här börjar vi morgonen i Tanne.. Apelsin - mango - banan smoothie med ett glas Berocca. Sedan inväntar man en LÅNG morgonrunda med Kenta.


 


  

Av ruby - 27 mars 2011 20:05

Alltså, jag blir så STOLT över sådana här situationer. Jag blir sååå stolt över Casey! Efter att ha mobbats under hela sitt liv av en och samma kille (som dessutom väger 4 kg typ) så rinner till slut bägaren över för Casey! Och vet ni vad, THAT LITTLE FUCK GOT WHAT HE DESERVED!!!! Casey, du är min absoluta hjälte!


Ovido - Quiz & Flashcards