Ruby

Alla inlägg under maj 2011

Av ruby - 29 maj 2011 18:47

Min mamma, tänk vad hon är fantastisk! En sådan fantastisk kvinna som jag beundrar så mkt. Min allra bästa vän och min energikälla. Min handled är förevigt märkt med kärlek till dig, för dig är jag skyldig hela mitt liv - I love you until forever comes


När jag blir stor så vill jag vara precis som min mamma. När jag själv blir mamma vill jag vara som min mamma. Om alla vore som henne skulle världen vara en mycket bättre plats. Om alla andra hade en sådan mamma som jag har, då hade inget barn behövt vara ensamt.


Jag älskar dig morsan, nu och föralltid


 


Av ruby - 29 maj 2011 18:40



Av ruby - 29 maj 2011 18:31

Gokväll!

Men åh, nu ere ledighetskommitén som skriver :) Ljuvligt! Till nästa tisdag.. Åh!


Nu e det såååå tomt i det här huset så jag håller på att bli tokig. Pappa "moffa" kom precis förbi och hämtade Kenta. Dom ska vara hundvakt medans jag e borta, hela veckan, och Johan jobbar. Han älskar att vara där! Men det e sååå tomt utan mamis lillegooohjärta! Vem ska nu hälsa och pussa på mig på morgonen? Förutom husse..


Älskling är uppe i Njurunda och äter + klipper sig. Han är på väg tillbaka nu tror jag, bra det för jag hatar att vara ensam.. Har snickrat upp ett litet barbord idag här i vardagsrummet, det e så snyggt. Bilder kommer sen när vi har flyttat över barskåpet.


 

Av ruby - 28 maj 2011 23:05

Cha!

Nu blir det inte långrandigt här inte.. Sitter och smaskar i mig lite chips och dricker en kall bira efter kvällens jobbpass.. Har precis kommit hem, trots att jag slutat för två timmar sedan, så drygt med övertid ibland, men så e det att jobba kväll. Men men, KLIRR säger det. Jag e nöjd.


Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan krypa ner i nybäddat.. Finns det ngt skönare? Imorgonbitti kallar jobbet igen, men sedan e det seeeemester! Välförtjänt, yes sir!



 


Av ruby - 28 maj 2011 12:31

Godagens!! En fråga.. När ska sommaren komma egentligen?


Just nu sitter jag inne i köket med en kopp kaffe, Roachford spelar sina underbara låtar för mig i sterion och jag har jävligt ont i ryggen. Dels för att jag har sovit som en mupp inatt och dels för att jag måste sitta här inne i köket och ha bärbara uppe på diskbänken.. Nu undrar du säkert varför och det kan jag tala om..


Min kära sambo och hans bror trodde att man kunde ha allt på i garaget, lampor, fläkt, stor belysningslampa samtidigt som bastun är på, en stor flex & sand-damsugare är på, samtidigt som hela huset är upplyst och tre (!) datorer e på (stationära och båda våra bärbara, don´t ask) och lite annat.. Vårat lilla proppskåp till vårat lilla hus vart överhettat.. Ha ha! Så det e bara ett fåtal kontakter i köket som funkar. Så vi har en stor förlängningskabel som går kors och tvärs över köket för att kylskåpet ska vara på.. Åh! Så här måste jag sitta med modemet och få nackspärr..


 

Ska åka och jobba om ett litet tag.. Inteså länge, bara ngr timmar med det klirrar gött i kassan sen. Ska jobba 6 timmar imorgon med, inte mkt men alltid ngt. Helger e gött att jobba på, då e det fet helg OB! Sånt gillar jag.. Allt med pengar gillar jag!


Nu ska jag dricka upp kaffet och ta ut hynden på en promenix innan jag sticker.

Av ruby - 27 maj 2011 15:46

Godagens.. Fy vad less jag eee, jävla cpregn! Men jag har jobbat hela dagen så det har inte gjort ngt, men endå.. Jag vill ju sitta ute vid våra nya utemöbler och dricka kaffe i solen.. Eller varför inte en skall bärs :) Det gillar vi bättre! Men nej.. det bara öser ner..


Har nyss kommit hem från ännu en arbetsdag, men jag gillar det. Iaf varje 27:e, haha!

Imorgon och på söndag är det oxå jobb, great, men på måndag startar min lilla minisemester. En veckas ledighet och den tillbringar jag i min födelsestad, Stockholm. Kan inte mer än älska det! Ska stor shoppa second hand och definitivt på B.Retro Synd att det ska vara så dyrt där bara, annars älskar vi den affären, både jag och mamma!


Ska snart sätta igång med maten, men först ska jag bara koppla in Ipoden och ösa musik. Det låter fruktansvärt i hela huset eftersom älskling håller på att lägga nytt golv i den övre garaget. Han e så pillig, min lilla industrigolvläggare :) Det undra garaget ska oxå åka på nytt golv så han kan flytta upp Musslan snart.


    

Av ruby - 26 maj 2011 22:43

Gokväll! När som helst kommer älskling hem, har saknat honom så mkt! Kenta kommer bli överlycklig, han älskar husse. Det gör matte med ♥


Det luktar så härligt i hela huset. Idag har jag plockat en bukett med liljekonvaljer till varje rum i hela huset.. Vart ngt st, men gudars så gott det luktar! Vi har ju bara här utanför på tomten. Ser alltid till att Kenta både bajar och pissar ngnannastans ;)


 

  


 

Nej, nu ska jag göra klart inför morgondagens jobbdag!

Av ruby - 26 maj 2011 12:15

Howdy! Shit, jag har sådan skallebank asså, sov till halv 11 förut. Sakta med säkert börjar man komma tillbaka till vanliga sovrutiner efter nattpass. Det tar ett tag, men imorgon är jag tillbaka i gängorna och är uppe vid 8 igen. Hela helgen är det jobb, det gillar jag.


Nu ska jag göra mig iordning och gå ner till byn och handla. Har lämnat Elsa på jobbet. Cycklade ju dig i tisdagskväll, men när kl var sju på onsdag morgon kände jag INTE för att cykla hem. Så Ewa skjutsade hem mig så nu tar jag en prommis in och tar med mig henne hem. Så här tänkte ja gå ner på byn, tror ni dom dör då, byborna? Hah!


  

Ovido - Quiz & Flashcards