Ruby

Direktlänk till inlägg 27 maj 2011

CountiŽn down

Av ruby - 27 maj 2011 15:46

Godagens.. Fy vad less jag eee, jävla cpregn! Men jag har jobbat hela dagen så det har inte gjort ngt, men endå.. Jag vill ju sitta ute vid våra nya utemöbler och dricka kaffe i solen.. Eller varför inte en skall bärs :) Det gillar vi bättre! Men nej.. det bara öser ner..


Har nyss kommit hem från ännu en arbetsdag, men jag gillar det. Iaf varje 27:e, haha!

Imorgon och på söndag är det oxå jobb, great, men på måndag startar min lilla minisemester. En veckas ledighet och den tillbringar jag i min födelsestad, Stockholm. Kan inte mer än älska det! Ska stor shoppa second hand och definitivt på B.Retro Synd att det ska vara så dyrt där bara, annars älskar vi den affären, både jag och mamma!


Ska snart sätta igång med maten, men först ska jag bara koppla in Ipoden och ösa musik. Det låter fruktansvärt i hela huset eftersom älskling håller på att lägga nytt golv i den övre garaget. Han e så pillig, min lilla industrigolvläggare :) Det undra garaget ska oxå åka på nytt golv så han kan flytta upp Musslan snart.


    

 
 
Ingen bild

Maama

27 maj 2011 20:59

Oh yes we love B.Retro

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ruby - 28 september 2012 09:47


Det är sjuktlängesen jag använde den här bloggen, den är officiellt nerlagd, åh jag ska inte ljuga, jag har kvar den här enbart för att kunna skriva här på planket och få lite nya läsare! Segla in på den nya. http://rebeckaf.blogspot.com ...

Av ruby - 31 juli 2012 12:59

Ny blogg för längesedan, men besök ändå :)   Http://rubeey.blogspot.com ...

Av ruby - 21 juli 2011 11:28

Alltså, e det ngn som e haj på blogspot så skrik gärna till, jag behöver hjälp! ...

new

Av ruby - 20 juli 2011 23:55

Japp.. Nu e det så att jag struntar i bloggplatsen. Ny blogg med ny inspiration....

Av ruby - 20 juli 2011 10:01


Godförmiddag! Ja.. Så här på sommaren har jag egentligen inte så mkt tid att blogga.. Överhuvudtaget! Så är det varje sommar. Jag måste njuta av det lilla varma medans det finns..   Så det e därför det blir lite torrt ibland på inlägg. Jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards