Ruby

Alla inlägg under februari 2011

Av ruby - 27 februari 2011 10:55

Godagens! Uuh, idag är vi bara liiite sega här i Tanne. Liiiite fest igår med ganska mkt gott att dricka :) Ha ha, omfg vad jag hörde roliga saker berättas igår om en liten råtta. Näääästan så jag måste göra min röst hörd!

 

Idag är det ganska lugnt. Brorsan ska hem och jag ska in till Hudiksvall på ännu ett photoshoot! Jag e så poppis, fattar det inte!! Det ska bli riktigt kul att stå framför kameran igen, I love it. Och kameran älskar mig!

 

Nu ska jag hoppa in i duschen och duscha av mig gårdagen och sedan fixa iordning mig lite inför dagen som kommer. Fast först lite kaffe och en joggingtur med Kenta runt tjärnen. So long..

 

  



Av ruby - 27 februari 2011 10:45

Cha cha! Igår var vi bort till Ilsbo för att kika lite rally. Bara 50m ifrån Macke & Petra körde dom Hälsingerallyt. Ganska coolt! Så jag, älsk, brorsan och kenta tog en sväng om och kikade lite! Sen vart vi bjudna på en kopp kaffe hemma hos vännerna, synd bara att petra jobbade, hade vart mysigt med lite tjejsnack :)

 

Kenta vill alltid heja på sina vänner som han har hos Petra. Så vi gick ner till hagen så att han fick heja lite på dom ulliga!

 

 

klicka på bilderna

          

 

 

  

 

  

 

  

 

  

he he, muums!

Av ruby - 24 februari 2011 22:31

Gokväll. Nu blir det inte långvarigt, är rätt slut. Har betalat alla mina räkningar nu och jag blir lika ledsen varje gång, ha ha. Det e så tragiskt, trots att man har det gott ställt så svider det endå. Så nu e jag alldeles utmattad, phuu!

 

Jag ska trösta mig lite i morgon och shoppa. Ska in en snabbis till Hudiksvall (där är jag enbart om jag måste) och handla lite på DollarStore och sedan ska jag möta upp min lilla lillebruuur. Fast till lillebrrruurs försdvar så är han  faktiskt 21 år gammal och nästan två meter lång, men ack så liten i systers ögon! Han ska spendera helgen med oss och dricka massa god öl, basta och ha det bra.

 

Nu ska jag krypa ner med älskade sambon, älskvärt.

 

  

Av ruby - 24 februari 2011 10:23

Som tur är, är det vääääääldigt sällan (nästan aldrig) jag behöver ha med F.kassan att göra. Men när man väl ska ha med dom att göra, då gör dom mig galen. Helt GALEN!! Dom är galna. Helt bombade. Ush. Jag som hade en sådan mysig morgon ska behöva vakna upp till strul. Det är tur att jag nästan aldrig behöver ha med dom att göra, för hade jag behövt det, då hade dom drivit mig till vansinne.


Det är inte ett dugg konstigt att dom blir hotade av folk. Man kan ju inte bete sig som svin utan att få det tillbaka rätt i nyllet.


BLÄÄÄÄÄ!

 

  

Av ruby - 24 februari 2011 09:06

Morsning! Ush & tvii för den här kylan. Nu får det väl endå räcka va? Nu måste det väl vara slut på den här oändliga vintern, som började en hel fuckiŽn månad tidigare! -25 grader ute.. Kenta ville inte ens morgonbajsa och jag förstår honom. Han for ut snabbt, pinkade snabbt, for in som ett skott igen. Jag menar, vem skulle vilja sitta ute, alldeles barfota och bajsa i den här kylan? He he :)

 

Idag kommer min ääääälskade sambo hem igen. Han är såå efterlängtad av mig och Kenta! Otroligt skönt ♥ Världens bästa fästman!

 

I helgen blir det nog lite fest skulle jag tippa på, iaf på lördag. Utgång i sikte!? Jupp.. Ecka och ett gäng ville gå ut på August i Hudiksvall, men asså.. Nej. Ska jag vara i gamla, sketna Hudik går jag bara ut på Bocks. Lite tragiskt det med, men samtidigt.. Man har ju "växt" upp med den krogen, hur man nu kan göra det.. Eller vad säger du Gillsan?! Haha :) Nee, men vi går nog ut uppe i Sundsvall där det e relativt stort och mkt folk skulle jag tro. Det är bra, det får mig att känna mig mindre klaustrofobisk, jag e ju endå en storstadstjej.

 

Nu, kaffe och samtal till grannen.


  

Av ruby - 23 februari 2011 19:50

Hola amigos! Uujuj, nuu e jag slut i kropp och huvud. Jag har fruktansvärt ont i ryggen så ska peta i mig en ipren och lägga mig i soffan ett tag! Jag har till och med petat i mig middag! Whuuut! Jojomäään, det har jag!!! Vet ni vad det vart? Ujujuj, fetaostfyllda pannbiffar och råstekta potatisar.. Fantastiskt :)

 

Fika idag med JonE, vi bestämde att det skall fotas på söndag! Ujuj (mitt nya ord).. Jag e så poppis bland alla! Han ska även få fota mig i vår/sommar i min pinup stil med Mustangen. Ujuj.. haha! Olala säger jag bara.

 

Nu e det tv ett tag och vila min lilla rygg. Puss

 

  

 

  

bexkexet

Av ruby - 23 februari 2011 08:59

Morsning! Uuunderbart väder idag med solsken och blå himmel, dock jäkligt kallt. Kentas skägg var alldeles isigt när han var ute en snabbis förut, ha ha! Jag tror att det ligger ngnstans på -18 nu och när solen ligger på träden som är alldeles frostiga, my my my så vackert!

 

Ska dricka lite kaffe nu och sen blir det lite eldning så systemet blir varmt. Ska åka till Hudiksvall idag tänkte jag och snacka/fika lite med Jone. Han vill ju så gärna fota mig och han e ju sååå duktig, så vi ska snacka lite om fototider och så :)

 

Förresten, såg ni på Stockholmsnatt igår? Oh, min absoluta favorit modell är ju med, Camilla Jacobsen! Jag älskar henne! Har alltid gjort! Kommer alltid att göra. Ett liiiitet stygn av saknad kände jag när dom visade Gamla Stan och så där. Men det e ju klart, jag e ju född och uppvuxen där, itŽs my dear city. I love my dear city ♥

 

            

Av ruby - 22 februari 2011 13:06

Ha ha asså såååå störtskönt gjort! Jag blir alldeles varm & go i Djurgårdshjärtat ♥

 

Ovido - Quiz & Flashcards