Ruby

Alla inlägg under februari 2011

Av ruby - 6 februari 2011 09:34

Godmorgon alla! Idag lyser solen, precis som den ska :) En underbar dag på nollan och prommis runt tjärnen. Fast först har vi lite saker som skall göras.

Älskling och jag har maskerat HELA hallen nu och plockat bort hatthyllor mm.

Snart ska vi koka lite nytt kaffe, sen ska den hemska, psykadeliska orangea färgen bort och ist ska det bli vitt med en högblank, svart trappa. Det kommer bli så sjukt snyggt asså. Bilder kommer sen.

Våran hårdisk håller på att balla ur :/ Kan man laga en sådan?


Ray Smith – Candy Doll

Av ruby - 4 februari 2011 21:48

Åååh! Nu vill jag ha sommar så jag kan gå klädd så här på alla härliga cruisingar  varje sommardag :) Alltid med en kall bärs i handen. Naturligtvis.

 

Black Nights (förövrigt mitt absoluta favvoband) spelas högt i högtalarna nu och jag räknar dagarna. Snart är det sommar. Snart. Snart kommer Mustangen ut och snart köper jag min drömbil, en Malibu. Snart är sommaren här. Snart.

 

  

 

  

 

 

Av ruby - 4 februari 2011 17:36

Asså!!! Jag är så himla himla HIMLA glad!! Världens bäste vän ska flytta från Sthlm upp till Hudiksvall. 3 1/2 mil ist för 32 imellan.. Så jääädra kul! Jag e så himla glad för jag saknar henne så jävla mkt! Bara alldeles för bra! Hon säger att hon bara ska stanna ngt år eller två och sedan tillbaka till sthlm, men neeheeedu.. Den går vi inte på! Haha ♥ En gång Norrland alltid Norrland. Titta på mig! Jag är här igen.

Me happy long long time and I love ya giiiirlfriend! ♥♥♥♥♥


      

Av ruby - 4 februari 2011 15:35

Cha cha! Det har inte blivit så mkt sittandes här dom senaste dygnen. Igår jobbade jag arslet av mig från tidig morgon till sent på kvällen, just nu har jag precis kommit hem efter morgonen/dagens skift. Men nu e det helg, ända fram till på tisdag. Mkt skönt :) Nu ska jag ta mig en öl faktiskt och lugna ner mig lite..

Städa och dona lite.

 

Imorgon drar vi upp till Sunsdvall till Klockis och sen till Christian och kikar på hans hus och cross.. Haha! Vi e sugna. Mkt mkt mkt! Bor man på landet måste man ha leksaker. Sen blir det väl att hänga med Robin på kvällen som vanligt!

 

Nu väntar tvätten, diskmaskinen, hunden och huset.

 

  

Av ruby - 4 februari 2011 15:30

Bernie Mac. My kind of humor. My black humor. RIP.

 

  

Av ruby - 3 februari 2011 10:36

Godagens! Vilket piss väder vi har här. Stora, fluffiga snöflingor ramlar ner från himlen och täcker det som blivit bart. Fy! Men samtidigt kan det vara bra att det kommer som blötsnö och lägger sig på resterande snö, för då smälter den bort fortare eftersom den är så packad. Men man har ju blivit så bortskämd med plusgrader och sol nu nästan varenda dag :)

 

Sitter här i morgonrock och måste snart hoppa i kläderna. Ska jobba 12-21 idag. Britt kommer och hämtar upp mig om 45 min, så jag måste snart sätta igång. Älskling är på väg hem, så himlans skönt. Sen är han ledig hela veckan, MYYYS! Vi missar precis varandra nu på morgonen, så typiskt :( Men då får Kenta sällis och slipper vara själv så länge.

 

Nää, nu nu ska jag sätta fart här till Brenda Lees stämma så jag inte står i bara särken när Brittan kommer.. Det hade kunna vart lite knepigt, he he!

 

  

Av ruby - 2 februari 2011 17:29

     


  • Jag är halvtysk.
  • Jag är rökfri sedan 4 år och snusfri sedan 2 år
  • Jag är förlovad.
  •  Jag bor i hus.
  • Jag är rockabilly fanatiker.
  • Jag har två bröder.
  • Och en hund.
  • Jag älskar öl.
  • Jag hatar vintern.
  • Jag har en tendens att vara väldigt lurig & påhittig på fyllan. En gång lurade jag ett helt gäng killar på krogen att jag var från Tv4.
Ovido - Quiz & Flashcards