Ruby

Alla inlägg under december 2010

Av ruby - 31 december 2010 13:32

GŽday! Idag är det full rulle :)


Snart kommer Thomas och Lollo hit för lite fördrinkar och sedan gör vi oss iordning! Lite senare drar vi till Ilsbo hos Macke och Petra, där dom bjuder oss på middag och party! Liky liky :)


Nu ska jag ta och dricka upp min underbara Strawberry D som jag mixade till nu. MUMS!


Mixmaster Bex


  

Av ruby - 30 december 2010 20:45

Shiiit  vaaa vilken jävla kalaspingla jag kommer vara i morgon i min festblåsa från mormor! Hon kan hon, min momma. Vilken fantastisk nyårs klänning jag har fått ♥


Färgen passar så bra till mina gröna ögon och mitt mörkblonda hår. Jag är så jädra snygg i den.. Som i allt annat! Born and raised in STOCKHOLM baby, du vet! Per automatik så blir man kalas snygg ;)


  


  



Av ruby - 30 december 2010 16:42

Lite nya dekaler :)


  


  


  

Av ruby - 30 december 2010 16:37

Man måste ju kolla in om grannarna kan vara busar! Spana spana spana!


  


  

Av ruby - 30 december 2010 16:30

Jag och Johan fick två muggar som det fanns en "inbyggd" sil i, som man kan plocka ur om man vill. Så vi testade på at köpa lite löste.. Och hittade detta!! Fiifan så gott, riktigt himelskt ;) Svart te med kvitten - persika & grädde. MUMS!


  

Av ruby - 30 december 2010 16:16

Tjaaa! Ush vad kallt det är ute. Igår var jag och älskling nere i sthlm och donade lite, det var så milt där nere så vi svettades när vi var ute med dom tjocka vinterjackorna man har! Så lite snö, så milt. Helt underbart! När man kommer förbi Dalälven så blir det snor halt, snorkallt och två meter snö :/


Var på middag hos momma, fick fläskoklett, potatis, hemmagjord brunsås med apelsinsallad till. MUMS! SEn stack vi ut till B.by en sväng och stannade till på XL Zoo. Var tvungen att inhandla lite snygga Rottis huvuden och skyltar! Här kan man inte bara komma in och tro massa :) Eller in kommer man nog, men inte ut. Men det är lika bra att varna innan man går in så kanske man behåller livet intakt ;)


Sen stack vi hemmåt, såååå skönt, vi var i farten i 14 timmar, varav 9 1/2 timme i bil! Sååå skönt att komma hem till Norrland! Stockholm i mitt hjärta, men i Hälsingland, där känner jag mig hel. Mitt huvud var som en mumsmums när vi kom upp till mina svärisar där Kenta var.


Idag är det lugna puckar. Har uträttat lite ärenden nere på byn. Snart ska jag koka ihop spaghetti och k.sås till oss när Ante kommer ner sen. Sen fortsätta dona lite här hemma :) Har bott här i snart två veckor, eller är det tre? och än har man inte riktigt fått upp allt och så!



  

Av ruby - 28 december 2010 12:51

Asså när man har ett hus har sååå mkt att göra.. Jag kom helt av mig med promenaden och fann mig själv med andra saker.. Så nu ska vi ut och roa oss jag och benke i snön!


Sen dusch, sedan in till lilla Hudiksvall och Dollar Store, måste köpa nål och tråd. Min björnfitta har gått sönder :/ Plus lite annat smått och gott som skall handlas!


  

Av ruby - 28 december 2010 12:38

En tuff brud i lyxförpackning, ett stycke dynamit, det vet duuu baby!

 

  

 

  





Ovido - Quiz & Flashcards