Ruby

Alla inlägg under december 2010

Av ruby - 4 december 2010 22:04

Jaha.. 23 minus c

Av ruby - 4 december 2010 12:54

Hmm.. Ja ibland vill Herren andra saker än vad jag vill. Vi skulle egentligen åkt hem till Sthlm idag med Pessons släp.. Men icke! Släpet fick vi inte med och sedan pajar rutan i bilen.. Det finns ingen chans att vi kan åka ner till Sthlm och ha bilen där med en tejpad ruta, då har vi ingen bil kvar sen!


Jag tror på att saker händer av en anledning. Det var inte meningen att vi skulle åka hem, det var meningen att vi skulle vara kvar här uppe. Men vem är sur? Vi är kvar i härliga Hälsingland. Vi klagar inte, vi älskar det! Kenta älskar det!


Nu ska vi dricka lite kaffe här hemma hos svärisarna, sedan ska älskling och Kalle åka och fixa rutan och jag & kenta ska ta en lååång och härlig promenix i vårat underbara vinternland här uppe.



Av ruby - 2 december 2010 23:15

Åh vad skönt. Vi är uppe i härliga, älskade Hälsingland! Vi har varit på en lååång promenad med Kenta och Alva.. Båda ligger helt utslagna nu :) Nu när det är är så himla kallt har vi märkt att hundarna fryser om tassarna på trampdynorna! Kenta som bara älskar att springa och busa i snön kan inte göra det länge innan han haltar och tassarna är iskalla, likaså alva :/


Är det ngn som har vart med om det? Om kylan håller i sig så här och han fortsätter får vi börja tänka på tasskydd till våran älskling <3 Nu ska vi dock avnjuta ölen och sen sova lugnt och skönt i detta älskade vinterland. Upp tidigt imorgon och fixa och trixa..

Av ruby - 2 december 2010 09:41

Morn morn. Vi vaknade upp till sol, igen! Åh vad härligt, man blir så glad!


Har suttit och tittat lite på nyhetsmorgon. I skåne är det fyra bränder som har härjat inatt. Vet ni vad.. DET ÄR DEN JÄÄÄÄVLA GRYNINGSPYROMANEN! Samma wacko som rättsystemet släppte ut för ett tag sedan i hopp om att han hade ändrat på sig!!!! WHAAAAT!!!! Åh jag blir galen! Sveriges rättsystem är helt fucked up. Ni visste att det är det tredje dåligaste i världen va?! Det är inte illa pinkat för ett välbärgat land med bra rykte. Skit land!


Nu är det morgonkaffe och lite mys med kenta innan husse kommer hem idag. Ledig idag och i morgon, så himla skönt. Idag blir det Norrland, härliga Norrland! Vi längtar så efter Hälsingland! Håll tumarna på att testen är okej!! Kenta älskar att åka upp till skogarna och lugnet, vem gör inte det? Only a fool..


  

Av ruby - 1 december 2010 23:25

 


Hehe!

Av ruby - 1 december 2010 18:57

Vad tror ni? Är folk intresserade av kläder och skor i fint skick?

Av ruby - 1 december 2010 13:47

Vilken överraskning jag och kenta fick när vi kom ut. Hmlen som varit grå och dyster hela morgonen sprack upp och solen kom fram och värmde mina kalla, kinder.


  


  


  


  

Av ruby - 1 december 2010 12:22

Nu ska jag klä på mig varmt och ta med mig gogrisen ut på en kall lång promenix, i vårat frusna land.

Fy och tvi för kyla.


  

Ovido - Quiz & Flashcards