Ruby

Alla inlägg under december 2010

Av ruby - 28 december 2010 11:23

Först och främst så måste jag visa tavlan så att alla får se hur duktig och begåvad min morsa e, för den här har hon gjort själv! Kolla så snygg!! Och sen måste jag lägga ut den här så hon får se hur snygg den vart vid tv :)


  


  

Av ruby - 28 december 2010 11:02

Guudmörgen! Nyss hemkommen från jobbet, hungrig som en get och trött som en gnu. Det vart rätt sent igår, fast det inte skulle bli det. Men när Kapten Sparrow e på tv e det svårt att gå och lägga sig :)


Min svärfar plockade upp mig i gnarp efter jobbet och så stack vi hem då han ska låna garaget och pilla med bilen. Han hade med sig potatisgratäng som älskling ville käka tillmiddag, men jag tog det nu med lite julskinka.. Mums!


Nu kaffe ett tag sen ut på långprommis med bulan ♥


  

Av ruby - 27 december 2010 22:34

Uuuuuuuush för all denna snö och SKIT! Jag är såå trött på den.. Fiiifan för vintern!! Bara därför ska jag i ren protest ha en rosa, somrig blogg.. Ha ha!


Nu, titta vidare på Jack Sparrow och äta poppcorn med älskling, sen sova. I morgon jobb!


  

Av ruby - 27 december 2010 12:44

Cha cha! Nu ska jag klä på mig, sen ner till byn och in på banken. Har tappat min internet dosa :/ Så jag måste betala räkningarna på banken ist, ha ha så lame! Sen handla lite, kolla in utbudet här i byn! Alltså mat, här finns inget annat! Kanske man ska starta upp ngt?


  


  

Av ruby - 27 december 2010 12:36

Det har blivit torrt med inlägg dom senaste dagarna.. Men det är inte bara att flytta ut på landet huxflux och ha ett hus! Ikväll kommer det komma lite bilder och inlägg, promise! Stay tuned .


  

Av ruby - 23 december 2010 17:34

Ååååååh jag blir tokig på det bästa sättet!! Jag älskar LULU, jag kan inte sluta dansa!!! Jag kan inte. Mina ben lever ett eget liv.


Lulu And The Luvvers – Satisfied


Inte ens nu när jag skriver kan jag sitta still.


Av ruby - 23 december 2010 15:41

Jaaapp, ikväll är det uppesittarkväll :) Var nyss iväg och inhandlade två bingolotter, ha ha. Såå tant/gubb varning, but heeey.. jag kanske vinner en bil!


Antingen åker vi ner till Robin/Martina, eller så kommer Ante hit med sin lott och så myser vi här hemma i huset ist! Nu ska jag ta och börja göra lite käk, sen ska vi försöka oss på att griljera skinkan.. Ujuj!


  

Ovido - Quiz & Flashcards