Ruby

Alla inlägg under december 2010

Av ruby - 7 december 2010 17:29

Spanar så det inte kommer några fulingar!


  


  

Av ruby - 7 december 2010 17:21

Våran hund är verkligen bortskämd, det har han alltid varit! Både av oss och av våra familjer! "Farmor" har sytt ett vackert, blått täcke till honom. Det är inte riktigt klart, men snart så. Hon är så snäll! "Morfar" köpte hans Hurtta reflex täcke, bara så där.


Det finns ingen hund i denna värld som är så älskad som Kenta är.


 


   


    

Av ruby - 7 december 2010 15:26

Ha ha, ja vi har en knähund! På ungefär 50kg muskler..


  


  

New

Av ruby - 7 december 2010 15:23

Ooolala, look at my new dress! Mormor hon kan hon :) Mtachande örhängen till!


  


  


  



Av ruby - 7 december 2010 15:21

Breathtaking


  


  

Av ruby - 7 december 2010 15:13

Godagens! Nu har jag tagit mig tid i kaoset och satt mig vid datorn en sväng innan älskling kommer hem. Vi tänkte dra in til stan och julhandla lite. Klä på sig varmt, gå hand i hand genom gamla stan och mysa ♥


Igår var vi hos mormor och Lelle på middag. Tacopaj med sallad, jam jam!

Det slutade med att jag åkte hem med mormors visa kort, ha ha! Vissa har det bra! Ni ska få se vad jag fick av henne förut, världens bästa granie!


Nu, soffan ett tag och vänta på gubben!


  

Up

Av ruby - 6 december 2010 09:36

Gmorning ya´ll.

Har precis petat i mig en skål med fiber-havregrynsgröt som jag ska smälta två timmar innan det är dags för ett grymt CORE/BodyCombat/gym pass!!


Jag är så himla trött. Nästan så att man är jet-lagged. Det är skillnad på luft här nere och luft där uppe, kanske därför man känner sig som en mupp i huvet.


Nu kaffe, nyheter och en prommis med benke ♥


  

Ovido - Quiz & Flashcards