Ruby

Alla inlägg under december 2010

Av ruby - 1 december 2010 12:11

Ha ha ha ha.

Ooolala så stiligt!


  

Av ruby - 1 december 2010 11:39

Hmm, satt inne på en as kul sida på fejan, där man kunde göra om sig själv. Hårfärg, ögonfärg, you name it. Jag vart väldigt farcinerad. Jag har ju vart kluven på hårfärg. Ett tag var jag inne på svart. Men asså, svart. Näää! Man ser så blek ut och hur kul ÄR det med svart egentligen? Jag skulle nog bara se rolig ut i det..


Rött, riktigt rockabilly rött är jag fortfarande inne på. Men en vän till mig som även hon är rödhårig, sa att för att få den röda färgen att sitta så måste man gå till frissan en gång i månaden. Jaaja, det kan gå, men det kommer bli drygt i slutändan.


Blont. Tack godegud för blont. Jag tror jag ska bli blond igen. Blondiner ÄR läckra. Man ser otroligt bra ut i blont. Jag såg så jävla bra ut i blont hår. Det passar min bleka hy och mina reptilgröna ögon!


Såå, jaa, det står mellan blont och rött. Svart är uteslutet!


  


  

New

Av ruby - 1 december 2010 10:26


  



Av ruby - 1 december 2010 09:27

Godmorgon vinterland! Jag älskar att få vara ledig på morgonen.. Vakna av nykokt kaffe som luktar i hela lägenheten, Kenta som ligger på sin bädd utanför våran dörr och pratar med mig, få vakna till liv lugnt och stilla. Tyvärr utan min man (bara jag och min sexiga pinupa hemma), som stack till jobbet tidigt i morse, ska snart göra detsamma.


  


  


Idag är det ingen sol som lyser. Så tråkigt! Ska snart ta med mig min älskade hund ut på en långis innan frukost. Han älskar snön, min stora gofiiiis ♥ Jag kan inte tänka mig ett liv utan honom, älskade hund. Jag var helt galen, tom, förtvivlad och ensam när han och husse var borta EN helg, varav EN dag jag var helt ensam. Han förgyller våra liv så otroligt mkt, såå mkt kärlek! Beeeenniiie, inget liv till matte & husse utan dig!

♥♥♥


     

Ovido - Quiz & Flashcards