Ruby

Alla inlägg under december 2010

Av ruby - 16 december 2010 12:42


     


Japp, hur snygg som helst!

Av ruby - 16 december 2010 12:39

Una happy chicka :D


  


  

Av ruby - 16 december 2010 12:32

Jaa! Åååh, jag är så glad! Fiifan vad härligt detta är ♥♥♥


Nu ska jag fortsätta dona här så ska jag snart avslöja THE BIG PLANS!


Förresten, vafan, 42 läsare igår och inte en enda comments. Dåligt!

Av ruby - 15 december 2010 17:55

Här sitter jag och längtar till sommaren, bilar, öl, grilla, cruisa, sola, bada och njuta av livet som herren gett mig! Halleluhja ;-)

Av ruby - 15 december 2010 10:56

Lady in black. I love my long legs ♥


    



Av ruby - 15 december 2010 10:46

Igår inhandlade jag en sådan här, som jag har tänkt köpa sedan den kom, vilket var ett tag sen! Ha ha,.. Men igår fick den följa med hem och gör succé. Bästa köpet på länge :) Jag fick till och med en stajling dvd med.



    


    

Av ruby - 15 december 2010 10:40

Morsning alla. Ush vad dåligt det har blivit med inlägg nu dom senaste dagarna, men vi har vart så sjuka här så man har inte orkat.. :/


Idag sticker älsk ocj kenta upp till Norrland och jag blir kvar i några dagar, ska vara hos mormor och mysa. För i morgon smäller det hörrni!! I morgon är dagen vi väntat såååååå länge på ♥


Nu kaffe och sedan glamour!


  

Ovido - Quiz & Flashcards