Ruby

Alla inlägg under december 2010

Av ruby - 14 december 2010 11:03

Morsning! Ååh, igår var vi helt off här hemma, vi blir aldrig friska! Vi låg här hemma helt utslagna och min nacke blir aldrig bra :/ Fast lite bättre är det idag, jag kan iaf böja på huvudet, ha ha. Idag känns det mera som att man har sovit fel, men endå.. När ska det gå över?


Även om vi är lite sjuka idag ska vi åka in till stan en sväng och jul handla det sista. Förhoppningsvis är vi i full färd i morgon.. Hoppas! Jag vill så gärna berätta, men kan inte än :) Vi är bara så himla lyckliga!!


Nu är det gröt, sen ska jag försöka mig på en långprommis med bulan, han har inte fått den bästa motionen nu under dom här dagarna när vi har vart dåliga.. Men idag ska vi ut och motionera!


Solen lyser idag och himlen är blå.


  



Av ruby - 12 december 2010 22:52

Vad jag saknar mitt blonda hår! Tur att det snart blir frissan och blont igen :)


  


  med älsklingen glajer ser jag mer briljantare ut ;)

Av ruby - 12 december 2010 22:44

Åååh, lilla pippiluren, det e så synd att du inte får följa med oss dit vi ska :/


  


  

Av ruby - 12 december 2010 20:49

Gokväll! Här i sjukstugan är det inge bättre.. Älsk är fortfarande sjuk, hostar och har sig. Min nacke är inte ett dugg bättre. Sitter och går fortafarnde som en stel pinne, trots värmekudde, ipren & hästlinnement. Tyvärr är whiskeyn nerpackad, annars hade jag tagit mig en liten virre och somnat nöjt!


Vi tänkte kika lite film och mysa endå snart, äta lite glass och bara ha det bra. Ska ta en varm dusch innan och tvätta av mig linnementet och få upp värmen i kroppen lite. Ush vad tråkigt det är att vara dålig :/


     

Av ruby - 12 december 2010 14:37

  

Av ruby - 12 december 2010 12:43

Jag har en riktig 100kilos godbit efter mig! Jag visste att det inte satt i hunden, utan i smal avundsjuka ;) 102 kg, jammi!


.. Not!


Hö hö


  

Av ruby - 12 december 2010 10:34

Godmorgon alla!

Vilket väder vi har idag, strålande sol och blåaste himlen.

Trots vackert väder är det sjukstuga här än. Älskling är dålig och hostar och jag börjar få ont i halsen och har dessutom nackspärr. Jag vaknade i morse av att det knakade till i nacken och sen vart jag stel som en pinne :/ Nu kan jag bara titta rakt fram, ha ha. Sitter rak här i soffan med kaffe, insmord i hästlinnement och tittar på nyhetsmorgon.


Jag säger då det.. Nu har idioterna kommit till Sverige, for real. Nu är det dags att flytta. Nu är det dags att dra till dom Norrländska skogarna!


  


  

Här finns det inga självmordsbombare

Av ruby - 11 december 2010 23:10

Uuuuuuuush, hallå!!! Självmordsbombare, mitt i sthlm. Det trodde jag aldrig att jag skulle få höra. Mitt i stan står det en (förlåt mig men nu har jag tröttnat, en gång för alla) invandrare som spränger sig själv i bitar och vill döda alla oskyldiga, svenskar innom räckhåll!!!


NU HAR JAG FÅTT NOG!!!


Jag har fått nog för att jag och Johan skulle ha vart på Drottningatan idag och julhandlat. Vi skulle ha stått där, just i det ögonblicket, precis där.. Men vi är sjuka, så vi stannade hemma. TACK GODE GUD!


Min gräns är nådd. DETTA ÄR TACKEN? Uuuuuuuussssh!!!!! Jag är så arg!! Nu ska dom börja spränga sig här så vi dör. Äääh fiiiiifan asså!!!

Här bor jag, här bor vi. Mitt i detta.


- "Cirka tio minuter före explosionerna skickades ett mejl till TT, även adresserat till Säpo, där en man vänder sig till "Sverige och svenska folket".

Han hänvisar till den svenska tystnaden kring Lars Vilks målningar, de svenska soldaterna i Afghanistan och säger att "nu ska era barn, döttrar och systrar dö lika som våra bröder och systrar och barn dör."

Ovido - Quiz & Flashcards