Ruby

Alla inlägg under juni 2011

Av ruby - 30 juni 2011 23:42

Gokväll.

Inte långrandigt här inte, nu ska donnan sova. Har varit en sväng i Gnarp med baby och tjeckat läget plus betalat in mig för ngr dagar. 120 spänn för tre dagar är fan inte farligt. Men imorgon vet jag ej om jag varken hinner eller orkar då jag ska jobba kväll och e hemma halv tio. 


Men men, det e morgondagen. Nu e nu och nu kallar våran stora dubbelsäng. Ännu en jobbdag imorgon väntar. Aldrig ngn vila, aldrig ngn ro. Men snart e det dags för ett skolår. Längtar faktiskt efter att kunna få vara ledig helger. Man gör det man ska på veckorna, sen e man ledig när man ska.. Nu gör jag inget annat än är på jobbet. Bytte faktiskt bort mitt lördagspass bara för att jag skulle kunna få andas lite, annars hade jag jobbat fre-lör-sön-mån-tis-ons-tor-fre utan en dag ledig.. Det blir rätt intensivt, långa dagar. Ingen vila, ingen ro.


Blä.


Men nu orkar jag inte tänka på jobb, nu ska jag nanna och puuussa på min snutt!


 


New

Av ruby - 30 juni 2011 16:16

 

Av ruby - 30 juni 2011 13:18

Godagens i sommarvärmen.

Hur härligt är det inte att vara ledig en dag som denna, när det ska regna övriga dagar! Jo, det ska jag berätta, awesome. Dock fick jag inte någon sovmorgon, för Folktandvården skickade ett sms och störde min tillvaro med att påminna m in tid i morse, kvart över sju. Ha! Galet.. Höll på att somna på cykeln. Har en envis visdomstand som inte kommer fram som måste ut. När han förklarade vad "operationen" skulle gå på höll jag på att sätta i halsen.. 2700 kr för att dela en visdomstand i två delar. WHUT! Pengarna i sig är inte ngt bekymmer, men att det kostar så jävla mkt är ett problem tycker jag. Hade det gått över tre lakan hade man fått 50% billigare.


Åååh.. Vilka hycklare. Tiden var inte ens heller ok, 5 september ska jag dra ut den. Det e ju fan flera månader dit. Men men, what to do!

Kom hem, sov på soffan en timme och sedan tog jag och Kenta en prommis innan supervärmen satte igång. Nu ligger stackarn och flämtar så ska snart gå ner till garaget och dra på vattenslangen och kyla av honom lite, så får man göra lite då och då. Mammas!


Annars har gag legat ute och stekt min tyska,  bleka kropp. Börjar få mkt färg nu, me likey. Sommarregeln, remember. Lata dagar ♥ Dricker en awesome god Malibu drink, what else.. Lyssnar på massor av Buck Owen och bara längtar tills cowboyhatten får åka på ikväll och dra iväg till bilträffen i Gnarp & dricka massa kalla öl. Har jag tur så kommer Erik dit med Harleyn så jag får ta en åktur som han har lovat mig lääääänge nu!


Yiiiihhaaaaaaaa


 



Av ruby - 30 juni 2011 13:16

I stugan ♥


 

Av ruby - 27 juni 2011 19:17

40-tal ♥


 


 


 

Av ruby - 27 juni 2011 19:15

 

Min nya, fina blus ♥

New

Av ruby - 27 juni 2011 19:00

Tjäääna! Sitter här och lägger in lite bilder samt har ett öga på fotbollen på tv, det e ju VM. Ujuj, har shoppt idag.. Igen! I love it. Mamma tog lunch och vi gjorde av med lite stach. Jag har handlat en päls.. Haha, asså så jävla snygg! En päls.. Min plånbok föll plattfall. Fick även med mig 5 tunikor, ett par skitsnygga tights och två par skor med hem. Ena paret är ett par leopardpumps, dom fick jag av mamma som tidig födelsedagspresent, hon e såå söt. Jupp, fyller ju om lite mindre än två weeks. Ångest. 24 år. ÅNGEST. Jag vill vara 18 igen. Eller 14. Ha ha! Holymoly.


  


 

 

 


 

Av ruby - 26 juni 2011 22:11

Gokväll! Hemkommen från jobbet nyss, så galet trött. Väntar på äslk som e nere i garaget och svetsar sina headers, sen dusch och sedan e det fetknoppa. Holymoly.


Imorgon ska jag upp tidigt och på lite ärenden hit och dit, e ledig och börjar inte förrens kl 17 på tisdag, awesome! Fika lite med Jone och se om han kan ta nån ledig dag här när det börjar bli lite finare väder, han ska få fota lite 50-tals/cowgirlbilder när jag posar med älsklingens mustang. Hur läckert eeeee inte det?Det e ju hur läckert som helst om man ser ut som jag!


Appråpå mustang och 50-tal, i helgen e det röj för då e det crouising/bilutställning i Gnarp ju! Då ska pärlan upp på trailern och ställas ut och jag ska glida omkring i min älskade cowboyhatt och dricka pilsner.

LOVE IT!


Men nu e det nanna, för nu e baby klar nere i garaget., GŽnight yaŽll


  

Jag glider i mammas Opel Olympia - Lilla Olle

Ovido - Quiz & Flashcards