Ruby

Alla inlägg under juni 2011

Av ruby - 13 juni 2011 11:55

Nu e det så här att jag har filat på en ny blogg.. Vill ni ha adressen och lösen till den får ni hojta till..


Annars är det som vanligt, det e ju lösen på den här bloggen med! Vill ni ha det så hojta till.. Stänger den ikväll igen någongång! :)


 

Av ruby - 13 juni 2011 11:48



Jag älskar den här rösten!

Av ruby - 13 juni 2011 11:38

Godagens.. Tvi vilket väder! Vaknade 8imorse av att det bara smattrade på plåttaket och verkligen pissade regn, sen kom det ngr åsksmällar så jag och Kenta höll på att göra ner oss.. Regnar fortfarande.. Jag är hemma idag, så det gör inget. Min mage vill inte riktigt sammarbeta, så jag har legat i sängen eller bott på toaletten sedan igår kväll.. Ush!


Hittade en länk på Aftonbladet som jag har varit inne och kikat på. Det är staten Texas som har samlat ihop 486 sista ord av fångar som har dömts till döden. Ganska hjärtgripande att läsa och andra sidan väldigt intressant.


Gå in här:

http://www.tdcj.state.tx.us/stat/executedoffenders.htm


 

Av ruby - 12 juni 2011 21:47

Hej. Sorry. Men är sliiiiightly upptagen asså, uppdaterar mer imorgon, ska kika film med hjärtegrynet nu.


  


Jag ääälskar mina gröna ögon. Helt naturligt gröna. Som reptiler. Rawr!

Av ruby - 11 juni 2011 15:29

Vi aldrig har ångrat våran flytt till landet en sekund. Aldrig har vi ångrat att vi köpte våran drömhus bredvid T.tjärnen Så rofyllt det är att sitta här alla lata dagar med vänner, steka i solen, dricka en kall och titta ut över glittrande vatten ♥


 

 

Av ruby - 11 juni 2011 15:21

Lite Karibisk rom vid syrenträdet, självklart.


 

Av ruby - 11 juni 2011 15:17

Idag jobbade jag bara 4 timmar, men två av dom spenderade jag så här, så chill!


 

Av ruby - 10 juni 2011 20:47

Livet är bra allt gött!


 

Ovido - Quiz & Flashcards