Ruby

Direktlänk till inlägg 13 juni 2011

486 prisoners

Av ruby - 13 juni 2011 11:38

Godagens.. Tvi vilket väder! Vaknade 8imorse av att det bara smattrade på plåttaket och verkligen pissade regn, sen kom det ngr åsksmällar så jag och Kenta höll på att göra ner oss.. Regnar fortfarande.. Jag är hemma idag, så det gör inget. Min mage vill inte riktigt sammarbeta, så jag har legat i sängen eller bott på toaletten sedan igår kväll.. Ush!


Hittade en länk på Aftonbladet som jag har varit inne och kikat på. Det är staten Texas som har samlat ihop 486 sista ord av fångar som har dömts till döden. Ganska hjärtgripande att läsa och andra sidan väldigt intressant.


Gå in här:

http://www.tdcj.state.tx.us/stat/executedoffenders.htm


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ruby - 28 september 2012 09:47


Det är sjuktlängesen jag använde den här bloggen, den är officiellt nerlagd, åh jag ska inte ljuga, jag har kvar den här enbart för att kunna skriva här på planket och få lite nya läsare! Segla in på den nya. http://rebeckaf.blogspot.com ...

Av ruby - 31 juli 2012 12:59

Ny blogg för längesedan, men besök ändå :)   Http://rubeey.blogspot.com ...

Av ruby - 21 juli 2011 11:28

Alltså, e det ngn som e haj på blogspot så skrik gärna till, jag behöver hjälp! ...

new

Av ruby - 20 juli 2011 23:55

Japp.. Nu e det så att jag struntar i bloggplatsen. Ny blogg med ny inspiration....

Av ruby - 20 juli 2011 10:01


Godförmiddag! Ja.. Så här på sommaren har jag egentligen inte så mkt tid att blogga.. Överhuvudtaget! Så är det varje sommar. Jag måste njuta av det lilla varma medans det finns..   Så det e därför det blir lite torrt ibland på inlägg. Jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards