Ruby

Alla inlägg under december 2010

Av ruby - 11 december 2010 11:40

Yeeepp, snyggast i stan.

 

  

 

  

Av ruby - 11 december 2010 10:28

Jag skulle vilja veta vad alla hundägare (eller alla som har en åsikt egentligen) tänker och tycker om dessa Anti Skall halsband, både elektriska eller spray. Tror ni att sådant fungerar? Är det någon som har testat sådant och tycker att det har vart en bra grej? Eller är det någon som vill köpa ett sådant (spray) halsband!?


Ge mig eran åsikt!


  

bild lånad från google

Av ruby - 11 december 2010 10:07

Morn morn!


Sitter md kaffe och glor på nyhetsmorgon.. Känns som om jag behöver ladda lite för idag, det kommer bli en låång dag. Älskling är tok sjuk och klarar knappt av ngt själv :/ Min lilla plutt. Kenta har kräkts ner hela hallen, men verkar ganska pigg endå. Mattes lilla plutt.. Frukosten får vänta för hans del och sedan blir det torrt foder som suger upp det sista slämmet i magen! Men det känns inge kul endå.. Plus att jag börjar känna mig rätt tjock i halsen själv och har väl blivit smittad av älski.. Blä! Vi har slut på te, honung och halstabletter, så jag får klä på mig och försöka ta mig bort till COOP i snöstormen :/


  



Av ruby - 10 december 2010 20:31

     


     

Av ruby - 10 december 2010 14:09

   

Av ruby - 10 december 2010 12:47

Min finaste ska åka till Österrike idag. Sköt dig och kom hem hel ♥

 

  

Av ruby - 10 december 2010 12:38

Gday yaŽll!

Jag är så nervös.. Ush! Idag kanske det gäller. Idag kanske vi vet. Idag kanske vi har. Ååh jag hatar att vänta.


Snart kommer älskling hem. Han är sjuk min plutt. Han var sjuk redan igår och jag förbannade honom om han åke till jobbet i morse endå.. När kl ringde sex i morse smög han ut endå, ha ha!


Vi skulle egentligen ha åkt till Stureby ikväll till Sebbe o/c. Dom hade kommit på att vi skulle ha en vin kväll. Alla skulle ta med två flaskor var, vitt och rött. Sen skulle vi testa allt och ha en vin fylla. What!? Ha ha.. Ibland undrar jag vad vi har för vänner :) . Så här såg vi ut sist vi hängde:


  

Av ruby - 9 december 2010 23:16

Nee, nu måste jag hoppa i säng. Det har vart en lång dag och mkt hockey tittande.. Ibland är det jobbigt att ha alla canal+ kanaler. Men så är det när man är sambo med en allsvensk hockey stjärna ♥


Natti natti yaŽll


  

Ovido - Quiz & Flashcards