Ruby

Direktlänk till inlägg 24 februari 2011

Minus celcius

Av ruby - 24 februari 2011 09:06

Morsning! Ush & tvii för den här kylan. Nu får det väl endå räcka va? Nu måste det väl vara slut på den här oändliga vintern, som började en hel fuckiŽn månad tidigare! -25 grader ute.. Kenta ville inte ens morgonbajsa och jag förstår honom. Han for ut snabbt, pinkade snabbt, for in som ett skott igen. Jag menar, vem skulle vilja sitta ute, alldeles barfota och bajsa i den här kylan? He he :)

 

Idag kommer min ääääälskade sambo hem igen. Han är såå efterlängtad av mig och Kenta! Otroligt skönt ♥ Världens bästa fästman!

 

I helgen blir det nog lite fest skulle jag tippa på, iaf på lördag. Utgång i sikte!? Jupp.. Ecka och ett gäng ville gå ut på August i Hudiksvall, men asså.. Nej. Ska jag vara i gamla, sketna Hudik går jag bara ut på Bocks. Lite tragiskt det med, men samtidigt.. Man har ju "växt" upp med den krogen, hur man nu kan göra det.. Eller vad säger du Gillsan?! Haha :) Nee, men vi går nog ut uppe i Sundsvall där det e relativt stort och mkt folk skulle jag tro. Det är bra, det får mig att känna mig mindre klaustrofobisk, jag e ju endå en storstadstjej.

 

Nu, kaffe och samtal till grannen.


  

 
 
billsan

billsan

24 februari 2011 17:41

woho, kanske ses i vimmlet i sundsvallsstad då! :D

http://billy.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Marre

24 februari 2011 21:36

Haha ja men precis, var itne d lite som ett andra hem när man var yngre =P. Gå ut i S-vall ist, d skulle jag har gjort, hyfsat så less på Hudik nu vad gäller "utelivet". Haha o claustrofobiskt =P
Pöss påre <3

 
Ingen bild

Zanna

28 februari 2011 14:36

Brrrr.. Kallt där uppe i norr :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ruby - 28 september 2012 09:47


Det är sjuktlängesen jag använde den här bloggen, den är officiellt nerlagd, åh jag ska inte ljuga, jag har kvar den här enbart för att kunna skriva här på planket och få lite nya läsare! Segla in på den nya. http://rebeckaf.blogspot.com ...

Av ruby - 31 juli 2012 12:59

Ny blogg för längesedan, men besök ändå :)   Http://rubeey.blogspot.com ...

Av ruby - 21 juli 2011 11:28

Alltså, e det ngn som e haj på blogspot så skrik gärna till, jag behöver hjälp! ...

new

Av ruby - 20 juli 2011 23:55

Japp.. Nu e det så att jag struntar i bloggplatsen. Ny blogg med ny inspiration....

Av ruby - 20 juli 2011 10:01


Godförmiddag! Ja.. Så här på sommaren har jag egentligen inte så mkt tid att blogga.. Överhuvudtaget! Så är det varje sommar. Jag måste njuta av det lilla varma medans det finns..   Så det e därför det blir lite torrt ibland på inlägg. Jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards