Ruby

Direktlänk till inlägg 23 februari 2011

Onsdag

Av ruby - 23 februari 2011 08:59

Morsning! Uuunderbart väder idag med solsken och blå himmel, dock jäkligt kallt. Kentas skägg var alldeles isigt när han var ute en snabbis förut, ha ha! Jag tror att det ligger ngnstans på -18 nu och när solen ligger på träden som är alldeles frostiga, my my my så vackert!

 

Ska dricka lite kaffe nu och sen blir det lite eldning så systemet blir varmt. Ska åka till Hudiksvall idag tänkte jag och snacka/fika lite med Jone. Han vill ju så gärna fota mig och han e ju sååå duktig, så vi ska snacka lite om fototider och så :)

 

Förresten, såg ni på Stockholmsnatt igår? Oh, min absoluta favorit modell är ju med, Camilla Jacobsen! Jag älskar henne! Har alltid gjort! Kommer alltid att göra. Ett liiiitet stygn av saknad kände jag när dom visade Gamla Stan och så där. Men det e ju klart, jag e ju född och uppvuxen där, it´s my dear city. I love my dear city ♥

 

            

 
 
jimey

jimey

23 februari 2011 12:05

Brutalt snygga white trash/trailerpark norskor ser man inte varje dag, men jacobsen är ett undantag. Jag skulle gifta mig med henne på direkten om jag fick för fröken här hemma, ha ha!

http://hedbergs.bloggplatsen.se

ruby

23 februari 2011 12:07

Om det vore möjligt så skulle jag oxå gifta mig med henne! :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ruby - 28 september 2012 09:47


Det är sjuktlängesen jag använde den här bloggen, den är officiellt nerlagd, åh jag ska inte ljuga, jag har kvar den här enbart för att kunna skriva här på planket och få lite nya läsare! Segla in på den nya. http://rebeckaf.blogspot.com ...

Av ruby - 31 juli 2012 12:59

Ny blogg för längesedan, men besök ändå :)   Http://rubeey.blogspot.com ...

Av ruby - 21 juli 2011 11:28

Alltså, e det ngn som e haj på blogspot så skrik gärna till, jag behöver hjälp! ...

new

Av ruby - 20 juli 2011 23:55

Japp.. Nu e det så att jag struntar i bloggplatsen. Ny blogg med ny inspiration....

Av ruby - 20 juli 2011 10:01


Godförmiddag! Ja.. Så här på sommaren har jag egentligen inte så mkt tid att blogga.. Överhuvudtaget! Så är det varje sommar. Jag måste njuta av det lilla varma medans det finns..   Så det e därför det blir lite torrt ibland på inlägg. Jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards