Ruby

Alla inlägg under maj 2011

Av ruby - 16 maj 2011 13:10

 


  

Av ruby - 16 maj 2011 10:01

Godmorgon! Fan vad jag är trött idag.. Bakfull igår och brist på Dvitamin har gjort mig till en zoombie idag! Har satt igång kaffet och ska snart cykla in till byn. Ska träffa lite människor och surra lite. Hoppas på det bästa nu! Idag blir det nog till att ta en långa och (äntligen) snabb promenad. Jag börjar gå snabbt nu när jag har vart sjuk, så kanske jag kan börja springa i slutet av veckan igen. Jag känner att jag måste få springa!!!


  

rakad mohikan?

Av ruby - 15 maj 2011 20:10

Gokväll! Det blir inte långvarigt här nu ska jag tala om.. Ist blir det en skål med godis och lite soffmys och sen kallar sängen på oss. Arbetsvecka imorgon, fast jag inte orkar tänka på det! Lite bilder från partajet kommer säkerligen upp imorgon om ni e snälla :)

Nu ska jag mysa med min man och hund ett tag till ngn bra film ♥


 

Av ruby - 13 maj 2011 10:17

Güüüümorgon! Mitt klädproblem is solved! Jag kommer säkerligen hinna ändra mig tills imorgon. Ser verkligen fram emot imorgon, det kommer bli skitkul! Synd bara att ingen av mina vänner kan följa med, för att alla har barn. Don´t take it personal! Jag älskar er alla :) Men ja, som jag har sagt förut så är statistiken rätt underhållande. Minst 85% av alla jag känner här uppe har ett eller flera barn, så är det faktiskt! Jag har 1 ENDA vän/fd klasskompis som har barn nere i Sthlm. En enda! En enda av alla dom människor jag känner där nere.. Men sedan går karriären och pengarna före där nere, det vet nog du med Zaza, som oxå har bott där. En ganska bra iställning tycker jag. Vem vill inte ha en karriär, tjäna pengar som man sedan kan ta ut som en ordentlig mammaslant?!


Lite synd är det. Det erkänner jag, att ingen har tid att följa. Fast Lollo kommer ju, för dom har barnvakt. Ha ha! Själv lämnar vi bort vårat barn imorgon så vi kan festa natten lång med massa härliga vänner och massa nya vänner och massa god booze.

Life is awesome ♥


 

Idag blir det faktiskt första långa promenaden med Kenta. Det ehöver vi verkligen. Ska bli så skönt att komma ut och idag kommer husse hem ♥

Av ruby - 12 maj 2011 23:18

Gokväll jao! Måste börja med att säga att idag har jag firat att mina smaklökar har återgott till det dom ska göra, så jag har firat med kalas middag. Eller som Lousie säger: jävla fredags käk! Kotlett, beasås, koktpotatis, sallad och en öl till. Första riktiga jag käkat sen älsk stack i söndags. Så e det alltid. Äter knappt när jag e själv. Säg inget ba! Men idag kände jag för att chocka kroppen med FÄTT! And it liked it, mahaha..


Jag och kenta har kollat på ESC. Han somnade ganska fort. Så jag fick kolla själv. Men han vaknade lite titt som tätt när det var ngn het tik som sjöng, ha ha! Den här låten satte verkligen mitt hjärta i brand, jag vet ej varför. Så himlas fin och riktigt skön!



Merlin får avsluta min kväll. Nu ska jag krypa ner och läsa lite. Hoppas jag e friskare tills i morgon då Lollo och barnen tänkte komma över. Gud bevare mig!


Av ruby - 12 maj 2011 11:42

Jag har ett problem! Vad i helskotta ska jag ha på mig på majmånads fetaste party?

 

Av ruby - 12 maj 2011 10:00

Godagens! Myspys väder vi har här i tanne.. Not! Det bara vräker ner. Det skulle ju inte regna förrens imorgon sa dom på vädet igår! När jag ska börja bli friskare, då ska det bli skit väder. Annars har det vart guld väder, när jag var som sjukast.


Kände att det var dags för lite plåtning igen. Ska höra med J om vi kan fota lite i veckan kanske! Vi har ju väntat på att det ska bli riktigt grönt ute så man kan köra ut mustangen och ta lite skyssta 50-tals bilder med henne!


Igår ringde jag till svärmor och kollade om dom kunde vara "barnvakt".  Vi förutsätter att hjärtat jobbar borta den veckan jag ska till Sthlm, åh det var inga problem. Gud vad jag längtar. Jag saknar verkligen mitt Sthlm. Ibland kommer jag in i sådana perioder då jag bara känner ett sådant suuug efter staden. Jag saknar alltid sthlm, men ibland mer och ibland mindre. Oftast är det mer saker jag saknar, men just nu så har jag en sådan hemlängtan så jag tror jag smäller av!


 

Jag åker ner med mormor på måndagen och stannar hela veckan tänkte jag! Så jävla awesome! Har massa polare jag måste träffa och annat folk som jag saknar. Det är mer en ett halvår sedan jag var nere, så nu e det dags! Min kära kära stad!


- Drömmarnas stad det är du

Av ruby - 11 maj 2011 20:50

Gokväll! Här i sjukstugan är det inge vidare :/ Jag har dock ingen feber längre, vilket jag har tvingats dras med i två dagar.. Ätit Ipren för glatta livet så nu e allt slut, ha ha! Idag e jag bara snorig. Förjävla snorig! Min mun är torr, mina läppar är total spruckna efter flera dagar/nätter men enbart munandning! Uuush, det svider så fort jag ska äta eller dricka. Och det är jag igen sugen på heller, eftersom jag inte känner ngn smak. Har inte druckigt kaffe på¨två dagar, vilket iof är bra, för det visar ju att jag inte är beroende :) Idag var jag så sugen på en liten bit chocklad som låg i kylen.. Jag smarrade i mig den och kände inte ett piss :( Ush! Det e så tråkigt.


Jag skulle ha träffat lite människor nu i veckan som jag har fått skjuta på, för så här kan man inte träffa folk. Jag hoppas jag är frisk tills nästa vecka. Helst till på lördag, då det e big big big big parteey hos Macke! Eller ja, iafkunna känna smaken av ölen!


 

Imorgon hoppas jag att jag e friskare så att jag kan ta ut Kenta på en promenad. Längre och lite intesivare än dom han har fått dom senaste dagarna. Men men, vad ska man göra när hjärtat e borta och jag är den enda som är hemma och blir sjuk. Men men, lite kan man göra. Som att leka lite roliga lekar som inte tar så mkt energi på matte, leta lite utslängda och gömda godisar ute. Jobba lite med huvet endå :)


Mest av allt skulle jag behöva en dush. Tror det blir en sådan. Men först Blue Bloods..

Ovido - Quiz & Flashcards