Ruby

Alla inlägg under maj 2011

Av ruby - 2 maj 2011 14:11

Jag älskar min flärp


 

   


    

Av ruby - 2 maj 2011 13:58

Godagens! Sitter och tittar på nyheterna och Obama säger precis att han har dödat Bin Laden.. Fast ja, jag vet inte jag.. Det känns som om det skulle kunna vara vem som helst, alla ser ju likadana ut där nere i mellanöstern. Han har ju kommit undan i 10 år, varför skulle han ha dödats nu för?


Är hemma idag, så skönt att vara ledig. Har lite att göra idag endå.. Funderade på om jag skulle ta och måla alla lister nu! Iaf i köket och hallen som vi har renoverat i! Mysigt :) Synd bara att älski inte är hemma, men jag hoppas att han hinner hem en sväng i morgon, annars är det som vanligt på fredagar.


 


Vart tog värmen vägen förresten? Idag har det varit så jädrans skumt väder asså.. Först snöade det lite lätt i morse, sen började det åska och nu snöar det igen! Ha ha, jagser det snööööa, jag ser det snööööa! Tvi!!!


Nope, nu e det mer kaffe sen ut med Benke och busa!

Ovido - Quiz & Flashcards