Ruby

Alla inlägg under maj 2011

Av ruby - 25 maj 2011 16:19

Bara för att man är ledis så finns det att göra hemma, trust me! Men jag gillar´t :)


Veden ska kapas & staplas innan midsommar för att den sja hinna torka.

 

 

Sen har jag vart i farten med röjsågen, kolla så shnyggt det vart och hur illa det ser ut där på sidan där jag inte har tagit, alldeles vildvuxet och förjävligt!

 

 

Av ruby - 25 maj 2011 16:10

Min übersöta lilla rabatt

 

 

 

Precis utanför dörren växer det smultron ♥

 

Och på andra sidan växer det underbart många liljekonvaljer ♥

 

 

Vy

Av ruby - 25 maj 2011 16:06

Vilken utsikt!


 

Av ruby - 25 maj 2011 15:56

Jag vet ngn som älskar att bo på landet och det gör mig så lycklig att se ♥


 

 

 

 

 

 

Av ruby - 25 maj 2011 14:41

Godmorgon! Ha ha.. Sjukt! Det e så fint väder och jag har sovit bort hela dagen.. Det e väl det enda negativa med att jobba natt på våren/sommaren.. Man missar en sådan himla fin dag! Jag & Ewa drog hem vid sjutiden imorse och jag var väl isäng vid halvåtta efter en prommis med Kenta. Jag var helt slut och solen lyste. Snacka om deppigt att gå och lägga sig då! Men men, nu e jag ledig fram tills på fredag då det e ett kvällspass bara, sedan e jag ledig heeela nästa vecka och kommer då åka hem till Sthlm! Åh! ♥


 

Halvfem imorse såg jag ut så här, tröttaste tjejen i rehabvården!

Av ruby - 24 maj 2011 19:54

Cha cha!

Snabba puckar här på kvällskvisten. Ska kika Hemlös nu kl 8, sedan sticker jag iväg till jobbet. Har dragit igång en kanna kaffe som jag bäljer i mig nu, kommer pinka på mig inatt! Ha ha.. Det har iaf slutat blåsa, så jävla skönt. Jag som cyklar till jobbet!


 

Sådant här smaskigt får man äta om man ska vara vaken hela natten. Tur att det inte är ofta, för sådant här smarrigt äter jag nästan aldrig, men just nu måste man, om man ska vara vaken, pigg & alert till sju imorgonbitti. Mumsigt är det iaf!


 

Av ruby - 24 maj 2011 15:53

 

Av ruby - 24 maj 2011 15:43

  

Ovido - Quiz & Flashcards