Ruby

Alla inlägg under maj 2011

Av ruby - 4 maj 2011 13:47

Jag satt och funderade på lite allt möjligt med den här bloggen.. Funderar på om jag ska hålla den lite mer öppen, det kanske skulle vara ngt? Den är ju låst annars och ganska privat för att det har funnits så många obehöriga som inte hade ngt här att göra, men egentligen.. Vad gör det? Och samtidigt har jag velat haft den privat för att det har varit otroligt skönt och för att jag bara har skrivit för mig sjäklv. Det gör jag ju iof nu med, men alltid kul att folk kan läsa lite :)


Sen funderade jag på om jag skulle gå över till blogg igen.. Jag har lätt för att tröttna. Lite ombyte skulle va kul. Men blogg blir ju lätt tråkig i längden den med!


 

Av ruby - 4 maj 2011 10:40

Nu längtar jag efter sommarens bilträffar & cruisingar.


 

Av ruby - 3 maj 2011 22:45

Gokväll! Kom hem för en timme sedan från bion och myspyskvällen med pullan. Vi var ju iväg och såg filmen Thor. Ehm.. Om jag säger så här.. En bild säger mer än tusen ord va?..


 

 

  

Behöver jag säga att vi är sålda, nu och föralltid? Ååååh... Åååååh..

Av ruby - 3 maj 2011 14:24

Ikväll är det myskväll med pullan! Vi tänkte dra en bio och mysa lite till Thor i 3D!


 

Av ruby - 3 maj 2011 10:43

Godmorgon.. Jag känner att jag sitter lite fast, i lite vänsaker. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra, eller jo det gör jag visst det, men jag tassar lite på tå för att ingen ska bli drabbad. När två människor gör slut med varandra, så är det fan inte bara dom som blir drabbad av det, utan vi runt omkring då?! Vi åker ju rätt saftigt på det med..


Nu har vi två vänner som vi verkligen älskar, som gjorde slut med varandra för att tag sedan. Nu kommer vi till det svåra.. Dom hatar varandra! Vi runt omkring blir rätt drabbade utav det, för ingen vet hur vi ska göra :/ Till våran fest (appråpå det, har jag glömt ngn, hojta) så vill Johan ha M där, jag med, men jag vill även ha P där, eftersom hon är min vän.. Inte svårare än så! Men då blir Jonte surig för att då kommer inte M komma, om P kommer! VAFAN!!! Håll kääääften.. Varför får inte P komma för? Bara för att hon bor en timme bort och M bor en kvart här i från och vi umgås mer med honom för att han automatiskt bor närmare?


  


Naturligtvis har jag bjudit P, ni får inte tro att jag e ngn mjukis :) Men asså, det blir sånt jävla tjaaat! Jag tror inte hon kommer komma, för hon vet att vi har bjudit M med :/ Varför ska det vara så? Kan någon svara på varför Johan tycker M har mer rätt att komma? Vi ska ha inflyttningsfest, inte snoppmätartävling..


Jag känner mig lite delad. Jag hatar när folk gör slut med varandra.. Jag blir ledsen utav det, för det är så många som blir involverade i det..

Av ruby - 2 maj 2011 19:21

 

Av ruby - 2 maj 2011 14:32

Valborg! Jag och massa goda vänner packa in massor med god öl i Olles Cheva Van, sen drog vi på roadtrip till Söderhamn, myste framför brasan med goda vänner, sedan drog vi till Bockarna och dansade loss till The Refreshments.



 

Av ruby - 2 maj 2011 14:21

Igår var vi en sväng till stugan, grillade lite korv och mös. Ja, när man är där får man ngnting som kallas trösten-trötthet. Ingen kan förklara det, det är bara så det är när man kommer ut i skogen. När vi är där på somrarna brukar jag inte klara av att vara vaken efter elva. När man har bastat på kvällen, badat och tillslut så grillarn man korv och efter det... Då är man helt slutkörd, fast på ett bra vis.


Igår var ingen undantag, trots att det var kyligt, inget bad och ingen bastu..

Jag somnade. Sittandes i stolen vid brasan. Kenta doppade tassarna och struntade i att det var kallt, han längtar efter sommaren!


 

  

Chillar lite med "farmor" i stugan.

Ovido - Quiz & Flashcards