Ruby

Alla inlägg under maj 2011

Av ruby - 11 maj 2011 17:38

Idag kom Kentas polare ut! Ha ha, han tycker så mkt om dom men dom är livrädda för honom. Iaf dom här, som är grannens. Men Markus får tycker jätte mkt om Kenta och kommer gärna fram och nosar och biter (smakar) lite på honom :) Det gillar han!


Nu har han ngt att titta på så fort han går ut. Prata lite med dom.

Kanske skrämma dom lite..


 

Av ruby - 11 maj 2011 10:48

Godagens. Såg ni ESC semifinal 1 igår? Jag hade pullan på besök så vi kikade på det och den här fastnade på en gång. Här har vi skönsjungande schlager, precis som den ska va!



Ngn hade även publicerat detta som jag fann a little bit funny.


"Eurovision song contest is all about politics. Always was and always will be. This year, the winner will be Greece or UK. Greece- because they have to save their economy and UK because all countries have to show their respect to William and Kate. It's as simple as that. It's the best time for UK to win so they can put up their annyversary present from Europe."


Av ruby - 9 maj 2011 20:17

Meeen, vafan! Jag skrev så mkt nyss som bara försvann! Darn..

Jag e fortfarande sjuk. Blä! Snorig och febrig.. Har levt på Ipren hela dagen, så tempen ger inget utslag (förutom imorse innan iprenen), men ja.. Jag har ju levt med min kropp i 24 år så jag vet när jag har feber. Jag hoppas att jag är piggare tills imorgon då jag har lite saker som skulle behövas göra och människor jag skulle behöva träffa.


 


Ikväll blir en tv kväll! Hade helst av allt velat vara frisk och röra på mig. Träna och sprinta, men men.. Jag får glatt titta på massa skit tv. Om jag inte somnar ist!


 


På lördag är det iaf feeetfäst! Markus ska ha storslagen 25års fest i sin hälsingekåk i Ilsbo. Dit är vi bjudna och får ta med oss massa polare om vi vill :) Dom har byggt en badtunna och Macke har hyrt en bartender och står för spriten och drickat. Say whuut! Gratis sprit? När drack jag det senast? Eh.. ja.. det måste vara när jag och Nattan brukade rymma ner till Aharis stuga vid havet där han bjöd oss alla på grogg, ha ha! Ohmy, det måste vara 9 år sedan! Dags för lite - Gratis är gott nu va! Hänka vettja!


Nej.. Nu orkar jag inte.. Fifan vad svag jag är.. Nu kallar soffan.. Baj..



Av ruby - 9 maj 2011 16:04

Inhandlat solceller.


 

 

 

 

Och i sommar blir det rabarberpaj på egna sådana, mums!

 

Av ruby - 9 maj 2011 15:53

I lördags vart det ju lite shöpping! Sånt gillar vi. Rätt mkt! Kom änstligen iväg upp till Birsta och IKEA. Vi är så dåliga på att komma iväg, jag fattar det inte. Men Kentas mat började ta slut så det var bara att brumma upp till Birsta och på Arken. Då passade vi på att dra på släpet och handla gästsäng. Och grill. Och massa annat skit!


 

Resultatet serrätt skönt ut va? :)

 

 

Sen hittade jag dom här supersööta duktyngderna:

 

Av ruby - 9 maj 2011 15:46

Japp.. Det är till och med klass på shortsen hon bär.

What else?!


 

New

Av ruby - 9 maj 2011 13:33

Fick ett par Bullheads av mamma igår. Jag är dödskär i dom!


 

Även mina asläckra cowboysar boots har fått komma fram nu!


 

Ovido - Quiz & Flashcards