Ruby

Alla inlägg under mars 2011

Av ruby - 14 mars 2011 16:30

Uuuh! Jag börjar få lite små panik. Aaamagaad, i allt ståhej har jag glömt bort att tatuera mig.. Nu börjar tiden rinna ut! När jag tattade magen förra året var jag verkligen ute i sista sekund, 1 april. Men Mange e ju så eftertraktad och jag går inte till ngn annan. Han känner mig & vet hur eländig jag e under nålen.. Han är väl den enda som klarar av mig med andra ord :)

 

Ååh ja, jag står för att jag tycker det e helt fucked up att tatuera/pierca sig på våren/sommaren. Jag har gjort alla mina tatueringar när det har varit 20 minus och de flesta levande ting är frusna. Det har blivit många vintrar, men då har jag kunnat visa upp tatten på sommaren & kunnat sola utan risk för infektion. Åh ja, det e ju som ett öppet sår som inte ska vara i solen på MINST 3 månader. Lika piercing.

 

Fan, nu vart jag lite smått stressad, ha ha. Pullan och jag ska ju göra samtidigt.. Hon bakom örat och jag på fötterna. Uh! MÅSTE JAG pullan? Ha ha..

 

  

Av ruby - 14 mars 2011 12:34

Japp. Jag och Kenta sitter/ligger ute i solen och samlar på oss underbara D-vitaminer. En termos med kaffe och solens strålar, så obeskrivligt underbart! Den oändliga vintern är snart ett minne blott. Vi längtar. Life is good today..

 

  

 

  

Av ruby - 14 mars 2011 10:11

Nej, vet ni vad! Jag känner att jag bara måste få berätta. Jag läser om så mkt sorg, negativitet och död varje dag. Jag är oändligt glad att jag är jag och att jag får leva.

 

Jag läser, mkt här på bloggplatsen, om folk med alla möjliga olika sjukdomar. Mina vänner har sjukdomar. Jag tänker inte gå in på delatljer, utan lämnar folk utanför. Men jag läser många bloggar som handlar om svåra stunder i livet med sjukdomar.

 

Vet ni vad.. Jag tror på Gud och det är jag evigt tacksam för att jag gör och jag tackar honom varje dag för att jag får vara frisk. Jag är så glad att jag får vara frisk. Jag är fullt frisk utvändigt och invändigt. Jag är lite allergisk mot Kiwi, men det kan jag leva med. Jag är så glad och tacksam för att jag får vara frisk. För att jag får uppleva livet frisk. Med alla delar intakta.

 

Jag är glad i livet. Livet gör mig glad. Livet gör mig frisk. Min tro gör livet .

 

  

Av ruby - 14 mars 2011 09:27

Godmorning ya´ll. En ny vecka och ett strålande väder. Fast när jag läser fejan så står det att det har snöat, här i närheten. Men jag släppte bara ut kenta på morgonbajsrundan och tittade inte på vägen eller ngn annanstans där det kunde tänkas ha kommit, det vill jag inte se. Det är ju faktiskt plugrader och så droppar det, ngn mer skit snö behöver jag inte. Do u hear me up there? No moooore snooow!

 

Nu på morgonen ska jag ringa runt lite sen blir det annat. Dricka lite kaffe och njuta av solen. Tror jag ska gå ut och sätta mig på altanen med en kopp kaffe och njuta lite. Underbart! Om bara 4 månader fyller jag år. Jag kan inte släppa det :) 24 år.. Jag tror inte att mamma kan fatta det heller! Så stört hur tiden rinner iväg. Det är 6 år sen jag fyllde 18.. Nää, asså det går inte in.. Fast så här är jag inför varje födelsedag. Men endå.. Bebben is a big girl now mami, ha ha!

 

Nu ska jag dicka upp min berocca och sedan ta med kaffet ut. Later.

 

  

Av ruby - 13 mars 2011 18:08

Ha ha, igår innan Melodif. så kom herrskapet över. Med en familjepizza. Eld och lågor! Jajjamääään :) Men mysigt vart det och mätt vart vi. Fiifan så gott.


  

Av ruby - 13 mars 2011 17:29

Dagen har spenderats med pullan & pyng, as usual! En prommis runt gnarp med kenta, sen hem och käka blåbärspaj med folket. Underbar söndag..

 

Jag tänker inte ens kommentera gårdagens Melodifestival. Det enda jag kan säga är att jag skulle vilja smacka in tangentbordet i Saades nylle. Så mkt kan jag säga.


 

   

   

  

jag älskar min vignette app  

Ovido - Quiz & Flashcards