Ruby

Alla inlägg under mars 2011

Av ruby - 27 mars 2011 19:35

Gokväll. Underbart med sommartid va? Det pirrar i kroppen när man kommer ut och det fortafarande är ljust på himlen. Synd att det är kallt än så länge. Men vi har infravärme på altanen, så det e rätt mysigt att sitta ute så här på kvällskvisten med en kopp te. Kvällen bjöd på hemmagjorda hamburgare, så sjukligt gott. Jag är så äckligt mätt. Det var nästan två timmar sedan jag åt men e fortfarande spymätt. Papsen och Bodil var här förut och det var riktigt kul. Kenta älskar pappa. Och pappa älskar Kenta! Moffa..


Nu ska jag lägga mig på soffan en snabbis och sedan ska jag hjälpa hjärtat att lyfta ur motorn ur Mustangen. Frågan är hur jag ska orka. Fiifan vad mätt jag e..... 


 

Av ruby - 27 mars 2011 12:28

Chuu bréé! Fiifan, jag e såå slut. Har städat här sedan tidigt imorse. Jösses! Storstädning varje söndag. Det e bra! Det måstes när man har hus och hund. Om ngn timme kommer papsen på besök. Det blir trevligt. Ska ta mig upp ur den här sköna stolen nu och sätta igång och baka lite, min utsökta citron kladdkaka. MUMS.


Först ska rullarna ur. Later


 

Av ruby - 26 mars 2011 10:41

Moorsning! Ooohyää, sitter i pyjamasen, dricker kaffe och solen lyser in genom fönstret rakt på mig och värmer mitt trötta vinteransikte. Det ee grejer! Nu; dusch!


LATER


  

Av ruby - 25 mars 2011 18:03

Oooh yää, det finns bara ett land som kan göra riktigt god öl, Tjeckien. Ända sedan jag började dricka öl, vilket var way long ago, så har Staropramen alltid varit favorit.


Så ja, nu ska miffot her self ta sig en slurre, njuta av livet, pengarna, vännerna och kärleken - samtidigt som hon inväntar bäste pullan. Sedan brassar vi i full fart till bässshö turkarna and order some food. Slaffs slaffs! Springrunda imorgon x2!


 


Av ruby - 25 mars 2011 16:25

Jaaahapp! Ikväll blir det flöööt :) Nomnomnom! Pullan hyr film i Gnassshp, sedan blir det Pizza på Roooooooooomaaa (haha, nästan som roooompaaa) i Bässshööö och fredagen e räddad! Hjärtat jobbar sent, som igår. Giiirlsnight!


   Gissa inte miffot med mest rynkor till höger..


Och och och! Ohmy, jag har ju helt glömt.. Idag när jag satt och sipprade på en kaffe på 24Karat, bläddrade jag lite i min almenacka (vuxenpoäng) så såg jag till min stora glädje att jag har varit snusfri i två år i tisdags.. HOW COULD I FORGET?? Aaaahmagaad, jag firade lite med en sittandes segerdans och tanten bredvid mig flyttade sig till nästa bord...


Girlpower biiitches!! 4 år som rökfri och nu 2 år som snusfri! Bra karaktär sa Johnny! U BET!! Jag är sjukt stolt över mig själv! Envis som den tyska jag är!!!


    

New

Av ruby - 25 mars 2011 14:41

Godagens vaa ee! Idag for jag omkring nere på byyn.. Fiskarbyn Hudiksvall. Ush! Jag hatar att vara där och är bara där om jag måste. Vilket jag var tvungen att vara nu när jag hade lite ärenden. Hittade två basic tröjor för 150 för båda + ngr hårullar.


 

Jag älskar verkligen dom här tunna basic tröjorna. En lite tunnare och en tjockare. Idag var det även premiär dags igen.. Nu för mina ÄLSKADE boots. Love ´em!


 

Nu, macka & te + soffa. Good combo! Kanske en skvätt kall pilsner, för att fira att det e helg? Ha ha.. Maby! Jag menar, La Bella Vita - Skapad av det goda livet 

Av ruby - 25 mars 2011 14:15

Today


  


  


    

Ovido - Quiz & Flashcards