Ruby

Alla inlägg under mars 2011

Av ruby - 12 mars 2011 17:44

Japp, krilla korv har vi gjort idag! Hur härligt är inte det? Första för året.. Satt ute på uteplatsen hos Pullan & Pyng och glassade i solen. Underbart! Underbart med luft, har inte fått mkt sådant nu när vi har legat inne på sjukstuga :)

 

Snor bilden av pullan.

  

gissa inte miffot i mitten..

Av ruby - 10 mars 2011 18:56

I början funderade jag vad människan gjorde där. Vad var det hon sjöng om egentligen, misshandel? Sin egen? Var tog schlagern vägen? Vart tog dans, disco, fart & fläkt vägen? Sara Varga har jag alltid gillat som artist. Låten är skön, väldigt fin. Men what the HECK!! Inte i melodifestivalen!! Tänk om svenska folket hade skickat iväg tjejerna i Timoteij ist. Fyra, blonda tjejer med en as skön låt. Sex säljer. Tyvärr. Men tittar på man på alla arabländer så e det oftast halvnakna tjejer med disco låtar som ställer upp. Jag menar, vem fan vart road av lilla tråkiga, tant anna från sverige? Inte jag iaf. Inte baltländerna heller.

Men ja, låten e skön.


Sara Varga – Spring för livet


  

Av ruby - 10 mars 2011 17:50

Asså, ha ha.. Jag gick förbi spegeln alldeles nyss och var tvungen att tjuta till lite. Uuuuush, jag ser så sjuk ut. Blek, smal, trötta ögon, fettigt hår.. Blääää!

 

 



alltid med betty boopan

Av ruby - 10 mars 2011 17:01

Ha ha, ja livet e bra lustigt ibland. Eller kroppen rättare sagt. Det blir oftast inte som man tänkt sig, inte den här gången heller. Meningen var; jag och pullan hade laddat upp med öl och ett glatt humör och skulle ta en hård utekväll på Bocks.


  


Nej.. så bra vart det tyvärr inte. Fem på onsdag morgon kliver jag upp för att jag inte kan sova. Feberkänningar. Panik. Aaaaaaamen vafan tjuter jag när jag tagit tempen, så johan vaknar, ha ha! 37 grader.. Inte mkt, men en början på ngt! Knarkar ipren. Blir bara sämre. Kl 2 på dagen tar jag tempen igen, jaha.. 38.3 Sen lägger man väl på 0.2-3 va? Efter det steg den bara. Frammåt fem-sex tiden var jag helt stenad och var nu uppe i 39 grader, hade feber hallisar om att det var ngn som gick på vinden, skrek och var helt tokig i sängen... Har jag fått berättat för mig av min stackars sambo som undrade om det verkligen var Ipren jag hade tagit, ha ha!


  

mysigt vit och benig, he he.

 

Fiiifan säger jag. Så här dåligt var det längesen jag mådde, om någonsin! Vid två tiden igår på dagen fick jag i mig lite yoghurt. Det första på ett dygn. Jag känner mig som ett benrangel och har gått ner två kg !!!!!! på 1 1/2 dygn..

 

Idag är jag piggare men förkyld ist. Febern har lagt sig och jag är åter normal. Matlusten är tillbaka och jag börjar få tillbaka mina rosa kinder. Om två veckor har vi bestämmt att det blir utgång igen. Då jävlar!

Back in black and a motherfukker badaaaaaaaass.

??

Av ruby - 8 mars 2011 20:30

Ngn som vet vad låten heter.. Nya Volvo Cross Country reklamen, den där när det e typ "snabb" spoling med olika årstider. Vad heter den sköna låten?


Ngn som har tips på bra sida där man kan kolla reklam låtar, förutom www.vadheterlaten.se som ligger nere?!

Av ruby - 8 mars 2011 20:08

Vi har inte instalerat galler och bur i Passaten än, det gillar Kenta. Då finns det möjlighet att spana, på alla sätt som finns. Ha ha, vårat gohjärta ♥

 

  

 

    

Av ruby - 8 mars 2011 19:25

Gokväll. Idag var jag och pullan en sväng i Hudiksvall och shoppade lite. Rättstavning: pullan shoppade, jag tittade på och drack kaffe. Ha ha! Jag tror vi han med dom flesta affärer, men det tog ett tag innan vi hittade det vi skulle inför morgondagen.


  


Det är fullt upp dom här två närmaste dagarna, det gillar jag. Jag är fart och fläkt. Jag tycker mkt mkt mkt om när det är lite stressigt och mkt att göra. Ja, som den sthlms guz jag e så sitter det där i benmärgen! När det är fart och fläkt är jag som vanligt igen. Här uppe blir det inte så mkt sådant så då får man skapa det själv :)

 

Imorgon åker jag in till Hudik vid 11 snåret. Träffar mamma och hänger lite med henne på lunchrasten, sen vidare till A´s lägenhet som vi har lånat inför morgonens party! Går nog ner på byn "stan" för att handla ngn form av frukost som vi kan behöva på torsdag, ha ha. Sen kommer pullan med tuuutuuutrain! Möter henne. Förkrökar, sedan fet fest på TRE BÖGAR! Kom du oxå vettja!

 

Torsdag, tidigt upp trots bakfylla och tuuutttuuutrain till Geffle. Fika med Tessan. Love it! Sen hem och vara spysjuk. Jepp.. Så har jag tänkt att det ska gå till.


  



Ovido - Quiz & Flashcards