Ruby

Alla inlägg under mars 2011

Av ruby - 7 mars 2011 22:42

Men fan så trött jag är! Älskling och M är sena på jobbet bara för att dom är sjuka :/ Så ist för att komma hem vid tio tiden kommer han hem runt tolv och ville lägga sig i badet.. Så det betyder att jag måste sitta uppe och elda för att han ska få bada och dricka whiskey. Vad gör man inte. Mina ögon vill bara falla ner. Jag har vart så jävla olydig och öppnat en öl bara för att piggna på mig. Höhö! Gott äre, men så mondaytrash som det bara kan bli. Ujuj, nu kommer mamsen att bli sur ;) Nu får jag nog inte låna moppen!

 

Snackade nyss med pullan. På onsdag är det fet utgång, party alá german badasses with friends! På torsdag när vi är sjukligt bakis åker vi till Gävle och lunchar med olika vänner, ha ha! Tessan, ohmy! Gud så jag saknat henne, inte setts sedan jag flyttade ifrån Gävle 07 eller ngt sådant. Hon är till och med ledig på torsdag, mitt lilla hjärtegryn! Är inte livet härligt så säg :)

 

  

 

Ääääähkkk.. Jag vill bara sova. Jag måste snart sova. Jag & pullan ska till Hudiksvall tidigt imorgon och hitta massa kläder.. Och massa öl på bolaget. WHAT ELSE! Hopplösa fall.. Men söta är vi!

Av ruby - 7 mars 2011 20:21

Asså jag tror jag smäller av! Fan vad arg jag bliiiirrrrrr..

Älskling ringde nyss, han e på kvällsjobb, han lät alldeles slut. Han sa att han börjar känna sig dålig, typ febrig och jätte sjuk. Nej. NEJ NEJ NEJ!!!

 

Här om dagen var han hemma hos två bekanta till oss för att lämna tillbaka hjuldollysarna (till mustangen). Mitt i kaffet säger ena våran bekanta att hon ska lägga sig och vila för hon är magsjuk....

 

WHUUUUUUUUUUUUUT!!!!!????

 

Johan höll på att dö. Vad är det för fel på er rednecks? Blir jag magsjuk nu innan onsdag ska ni fan få höra!

 

Idag svänger dom in till två andra bekanta till oss alla. Dom har en kvart kvar hem och har varit i stan. Svänger in till P & M för att byta på barnen. Dom har skitit ner sig totalt. När dom har bytt och P undrar varför dom kom hem till dom säger dom hastigt att -"ja barnen har ju magsjuka"..

 

WHAAAAAAAAAAAAT!!!!!!!!!!!!!!!???

 

Nu kommer hela gänget att vara sjuka.. Gud bevare mig!

 

Så här gör man väl inte?

 

   sist jag var magsjuk förra sommaren, orkade mig ner på stan efter tre dagar för att äta det första på 4 dygn, en glass..

Av ruby - 7 mars 2011 14:55

Ush vad jag saknar sommaren :/

 

  

 

  

 

  

 

  

älskade födelsestad

 

 

Av ruby - 7 mars 2011 12:48

Nää, vet ni vad!! FY FAN vad jag kan spy på alla äckliga jävla facebook statusar om alla dessa barn. Hela min facebook är full av dom, för att nästan ALLA i norrland har ungar. Man gör inget annat här uppe än att knulla. Ush vad less jag är. Jag är så less på alla kaffelatte mammor, alla barnvagnar på stan, alla facebook morsor. Blä på er.

 

"Nu har lillan spytt. Nu har lillen bajsat i blöjan. Ååh nu har jag ammat. Nu ska lillan få sova i vagnen. Nu har vi vart på buspalatset. Nu rapade lillen, mammaträff, barnvagnsträff, amningsträffar".. Men lägg aaaav..

 

Jag har absolut inget emot barn. Men jag klarar mig jävligt bra utan en :) För våran hund är rätt jobbig ibland så han räcker. Jag sover för bra på näterna. Jag har för roligt i livet med mina vänner för att kånka omkring på en unge. Senare. SENARE i livet, då kanske vi har tid. Jobba, tjäna pengar, roa sig, resa, sånt gör vi. Vi älskar det! Utan barn! Vi är inte redo, vi vill inte ha än och det är jääävligt skönt.

 

Men jag blir rädd asså när jag ser dom här statusarna överallt. Omringad av spya, bajs och barnmat. Fy fan..

 

Länge leve friheten!!!!

 

  

 

Av ruby - 7 mars 2011 10:19

Ngr dagar gamla bilder, men xakt så här ser jag ut just nu. whooop whooop!

Lagom mondaytrash.

 

  

 

  

 

Av ruby - 6 mars 2011 17:01

Asså, ha ha ha ha! Jag vet inte om man får göra så här men jag MÅSTE! Jag måste få visa.. Det är fanimej inte lätt att vara tonåring ibland asså, ha ha ha ha!!

Den stora frågan vi ställer oss när vi ser det här, är det på riktigt? Efterbliven? Påtänd? Men roligt som fan är det! http://amiofsweden.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards