Ruby

Alla inlägg under mars 2011

Av ruby - 3 mars 2011 15:29

  

one german badass

Av ruby - 3 mars 2011 15:20

ÄNTLIGEN! Love it love it love it!!!

 

Playtones – The King

 

     

Av ruby - 3 mars 2011 14:58

This summer, it´s all american.

 

  

oooooolalalalala

Av ruby - 3 mars 2011 14:33

Ååh hörrni vad jag älskar det här vädret! Helt fantastiskt.. Jag har faktiskt haft tvätten ute i solen idag och det luktar sååå gott om den nu när den kom in! Våren är här, sommaren är nära. Dom här dagarna har jag verkligen börjat leva igen.. Kommit fram ur min vinterkukong! Hjärtat och själen har sakta börjat leva, längta, minnas dom ljumma, varma dagarna. Snart är cruisingarna igång. Snart är mustangen framme. Snart är grillen tänd och ölen på kylning. SNART! Snart kan vi dra en repa på Gnarps cruisingen Martyn! Jiiihaa :D

 

  

pullan & jag en varm sommarkväll i gnarp -10

Av ruby - 3 mars 2011 09:42

Godagens! Vilket fantastiskt vädedr vi har här i Norrland idag. Jag tror att det har varit plusgrader hela natten :) När älskling klev upp i morse vi halv sex tiden så var det två plus ute, hur awesome är inte det!!! Nu står mätaren på 8+. Solen skiner. Himlen är klarblå. Snön smälter. Man hör och ser hur det droppar. Underbara liv.

 

Jag skulle vilj göra så mkt idag när jag endå e hemma. Jag skulle vilja skotta bort snän från båda hundgårdarna och från balkongen. Skulle vilja städa i gästrummet, rensa garderåben och alla skor, skulle vilja storstäda, fixa nya gardiner i köket, ta en långprommis med bulan men det e så svårt när man känner dig som ett roadkill efter gårdagen.. Kanske kan rensa garderoben iaf.. Det kan man ta i sin egen takt!

 

Ska börja köpa på mig lite saker inför sommaren i planteringsväg snart :) Blommor kan jag hämta hos älsklings farbror gratis när han håller på med sånt. Men i sommar har jag tänkt att odla egna jordgubbar här på baksidan :) Jag älskar verkligen vårat hus! Älskar älskar älskar! Våren gör mig så glad i själen ♥

 

  

Av ruby - 3 mars 2011 09:35

  

one angry mothaf!

Av ruby - 3 mars 2011 09:31

  


Ovido - Quiz & Flashcards