Ruby

Alla inlägg under mars 2011

Av ruby - 24 mars 2011 19:56

Gokväll! Men åååååååh så härligt det var att ta en dusch! La en ansiktsmask och körde lite kroppspeeling, gud så fräscht! Nu är pyjamasen på och en lite sen middag. Snart kommer hjärtat hem från jobb och då blir det mys. Sen sängen, tidigt.. Ska brumma till Hudiksvall tidigt imorgon och måste vara rätt alert. Nu, lite te och tv..


 



Av ruby - 24 mars 2011 18:35

http://open.spotify.com/track/2PUA2IXsXHuxJ6rXrXBlI7


Funkade inte att bara lägga in musiklänken som vanligt.. Skit bloggplatsen!


 

VLD

Av ruby - 24 mars 2011 13:03

Asså jag är verkligen förundrad och överraskad. Jag fick med mig två concealer pennor och en mascara från Bodil förra veckan. Dom har verkligen överraskat mig ordentligt. Concealern är DE BÄSTA jag ngnsin har haft. Det trodde jag inte. Men VLD fortsätter att suprisea mig! Mascaran är som en match made in heaven! Jag har testat många, det skall gudarna veta, i mitt liv. Alltid dom senaste, men den här ÄR bäst.


 


    


 

Av ruby - 24 mars 2011 11:47

Det enda jag vet är jag ska gifta mig med Johan och att det blir på sommaren.


  

bild lånad från google

Av ruby - 24 mars 2011 11:37

Om det bara vore sommar nu så jag fick ha min fantastiska klänning från mamma..


  


  

- it´s all vintage baby

Av ruby - 24 mars 2011 11:28

G´day! Underbar dag, men det blåser sååå fruktansvärt, jag hör hur fönstrena här i vardagsrummet knakar och låter! Läskigt..  Jag höll även på att blåsa bort när jag skulle gå till postlådan, ha ha! Men ääh, vad gör det när lönespecen kommit.


Imorgon måste jag brumma in till Hudik en sväng på lite ärenden. Näääästan så jag MÅSTE handla med mig min ädelsten till bikini.. Åh! Ja det måste jag nog.. En sväng på biblan måste jag ta idag. Jag har ingen bok! Boken jag fick av mamma förra veckan slukade jag imorse (!!).. En riktig bokmal, med en pigg hjärna iaf!


Nu ska jag vräka Jersey Boys i högtalarna och dammsuga lite, dricka en kopp coffie, sedan långis/springtur med Kenta. Måste hålla i flåset! Woooopwooop.


  

jag vintern -09

Av ruby - 23 mars 2011 22:58

Gokväll alla! Nu ska jag straxt krypa ner till hjärtat som redan sover och göra honom sällis. Har vart hos pullan&pyng, ha ha, (martina & robin), ngr timmar här på kvällskvisten, surrat och druckigt kaffe. Eller jaa, jag och pullan får aldrig en syl i vädret när pyng och johan sätter igång.. Detta eviga snack.. Dom är nog kära i varran!!


 

- mitt på södra, mitt i kampsång ♥ Råsunda med Pelle 2007, DIF-AIK.



Är inne på DIF shoppen och snokar. Tänkte beställa ngn ny hoodie.. Kände att jag var i behov av en snygg hoodie nu när våren är här och snart ALLSVENSKAN!!!


 

- mitt uppe i sång. Vi glömmer att titta på dubbelhakan och det sneda ansiktet..


Ooohmy säger jag bara.. Hockeyn slutade ju katastrofalt BAD, så nu lägger vi all energi på füsballen ist. Om bara ngr dagar sätter den igång och vi börjar till och med, med ett derby. DIF - Solnatattarna.. Mkt pra mkt pra.. Nästan så jag måste in och snoka på Ticket.. Kanske köpa mig en biljett, så här mitt i natta.



  

- innan match. Vi låtsas om att jag har alla naglar intakta också.. Men men, ett derby är ett derby. Det skall kännas att man lever brukar jag få höra.. DIF-AIK 2007, Råsunda.


Tänk om vi kunde vinna lite guld i år.. Det har ändå gått 6 år nu sedan sist, jag tycker att det är dags att pussa lite på bucklan igen! Make me proud guys ♥


Djurgården tills vi dör...

Av ruby - 23 mars 2011 18:15

En härlig & underbar bästisresa till Spanien - 07. Jag & Malin packade väskan och stack till en liten by vid den spanska kusten -Costa Brava, bara en mil ifrån Barcelona. Där drack vi cocosdrinkar, solade på kritvita stränder, festade fram till på morgonen och simmade i turkost vatten ♥


  


  


 

Ovido - Quiz & Flashcards