Ruby

Alla inlägg under mars 2011

Av ruby - 5 mars 2011 16:36

Underbara dagar..

Zac Brown Band – Toes


  Not a worry in the world, a cold beer in my hand. Life is good today.

Av ruby - 5 mars 2011 15:05

Höööörnniiii, underbart väder!! Det blåser ute bara, ganska kraftigt! Jag, älsk och Kenta gick en tur runt tjärnen för ett tag sen och höll på att blåsa bort. 50 min brukar man gå den, nu gick vi på en halvtimme då vi hade medvind hela vägen, ha ha!

 

Men det är bra att det blåser, för snön försvinner snabbare. Här vid garaget minskar det för varje dag, helt unbeliveble. Nu när det blåser har snön på balkongen sjunkit ihop till en liten hög bara. Så skönt, min själ är så glad. Har plockat fram bästa jackorna nu - rockabilly style, bara en aning kallt för dom fortfarande, men fortsätter det så här i ngr dagar till så är det inga probs sen :) Älska älska älska ♥

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

 

 

 

 

Av ruby - 5 mars 2011 11:27

Det första jag vill skriva är att Zaza, du är min hjärte vän! Bara så du vet :)

 

Men min absoluta bästa och äldsta vän heter Helene! Vi har kännt varandra i 20år. Hon är fantastisk på alla sätt och jag saknar henne så mkt, men till våren kommer hon upp och gör mig glad igen. Ingen kan göra mig så glad som hon, men sen känner hon mig bäst av alla.

 

  

 

  

 

  


jag hjärta dig alkolistkärringen min ♥


Av ruby - 5 mars 2011 11:16

Cha cha! Asssåå, det här är tredje dagen jag vaknar upp och känner mig som ett raodkill, sedan jag halkade. Skit knepigt. Men solen lyser ute iaf, det är bra! Då är allt bra. Plusgrader ute oxå. FAB!

 

Igår var Pullan & Pyng (ha ha) här och kikade på film. The Reef! Snuskfilm. Hela sommaren är förstörd. Jag kommer aldrig att kunna bada :/ Ha ha! Jag hatar hajfilmer.. Men den var bra endå. Fast samtidigt inte. När man redan från början kan lista ut och se vem som ska dö och vem som ska leva, INTE BRA!

 

Fick vakna upp med älskling imorse och ta en kopp kaffe på sängen. Så mysigt! Annars jobbar vi alltid, men helgerna är guld. Älsk och Alex ska iväg till e.ånger sen för A ska köpa cross. Då funderar jag på att ta med mig Kenta och åka till Pullan på en prommis runt Gnarp. Det skulle sitta fint, om jag mår bättre.

 

På onsdag är det utgång. Shit! Såå längesen.. Men jag har ett problem.. Jag vet inte vad jag ska ha på mig! Ha ha.. Fantastiskt. Seriöst, jag har panik. Jag vet inte.. Jag behöver hjälp! Annars kommer det bli great. Nu e det längesen Bockarna hade finfrämmande av oss tjejer :) Till och med favoskorna får komma fram och komma ut, som jag har saknat ♥

 

  

Av ruby - 4 mars 2011 09:56

Jag biter på nagelbanden. Ush! Haha, Älskling köpte sådan där man smörjer på naglarna, så det smakar skit sen när man är där och naffsar, men det hjälper inte, för jag glömmer bort att smeta på det. Men nu när jag ska fixa naglarna hos Madde måste jag sluta upp. Helt!

 

  

Av ruby - 3 mars 2011 23:38

Näää fiiifan, nu är jag trött och har ont i huvudet. Inge bra. Tänk om jag har fått sån där "efter" hjärnskakning, det kan man tydligen få. Doktorn var från Sthlm, så jag litar på honom. Jag har haft ont i skallen hela kvällen :/ Hoppas det slutar. Nu e det sängen, fet knoppa och hoppas att jag känner mig som en människa imorgon.


     

Av ruby - 3 mars 2011 17:12

Ikväll är det Svensk Maffia, sista avsnittet! Vad tycker ni om programmet?

Ngn som har läst boken?

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards