Ruby

Alla inlägg under mars 2011

Av ruby - 2 mars 2011 20:37

Idag var det 7+ här. Vägen är alldeles bar. Vid garagena har det töat bort och gruset har kommit fram. Snart så. Snart är den mesta snön borta och det inte är så förbaskat halt. Snart kan jag ta fram alla mina älsklingar. Jag hjärta högklackat

 

  

  

 

 

  

  

 

 

  

  

Av ruby - 2 mars 2011 18:20

Mmmm, ugnstekt falukorv med eget potatismos, han kan det där min älskling. Och jag kan även vänja mig med att bli serverad, ha ha! Ibland e det mysigt att vara hemma och vara lite sjuk. Man blir så där ompysslad på ett annat vis, mys!

 

  

New

Av ruby - 2 mars 2011 18:07

Vilken underbar topp jag fick av mamma här om dagen. 79kr :)

 

  

Av ruby - 2 mars 2011 17:59

..gillar jag att vara! Speciellt när jag får sitta på min matta och titta på allt som rör sig här i Tanneskogen  ♥

 

  

 

    

Av ruby - 2 mars 2011 17:34

Gokväll! Ja nu är det verkligen dags för lite uppdatering..

Idag har vart en fartfylld dag. Minst sagt! Sjukvården här i sverige är bedrövlig, men vem vet inte det. Vem har inte suttit på akuten i timtal utan att ngt händer.

 

Kort historia. Jag ramlar på väg ut till jobbet. Slår i rygg och huvud så jag svimmar. Ligger avtuppad i 20 min ute i snön innan jag vaknar och får ringa Johan, som tur är hemma. In på akuten. Får vänta på magnetröntgen i 4 timmar. Inget fel på skallen (mer än det vanliga). Får order av herr doktor att inte vara själv på 12 timmar om ngt skulle hända. Johan blir hemma, men det gillar han! Blir hemma hela veckan, blää!

    

Nu på kvällskvisten är det rätt ok. Liite ont i ryggen har jag. Men vi satt nyss ute på altanen och drack kaffe, käkade en kaka och myset i plusgraderna. Himlans mysigt! Blir iaf hemma hela veckan :/ Tråååkigt! Men men, the doctors order!


Ha ha, så här såg jag ut på jobbet igår inne på labratoriumet på Akzo N!

  

sicken snygging hon är den där byggare bob  ;)

Av ruby - 2 mars 2011 14:58

Dags för en uppdatering kanske?!

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards