Ruby

Direktlänk till inlägg 30 mars 2011

Dilemman

Av ruby - 30 mars 2011 11:26

Godagens! Jösses vad jag har sovit.. Ujuj! Idag tog jag en regäl sovmorgon till elva så jag ska orka med kvällen. Vafan asså, när man var 14-15 orkade man ju hålla på i flera dagar. Nu måste man sova för att orka vara ute till två på natten, ha ha! Gud, jag kan verkligen sakna min födelesestad Sthlm ibland.. Älskade verkligen att kunna vara ute till typ 5 på morgonen. Här stänger allt så tidigt :/ Lite halv nördigt..


Ska ta en runda med Kenta snart så han får dagens långa motion, så han står pall sen när matte åker. Lilla hjärtat! Åker in så sent som möjligt till Hudik tänkte jag, vid typ 6 tiden kanske, så han inte behöver vara själv så länge sen till husse kommer vid nio.


Alltså, jag har värsta dilemmat. Föra vecka beställde jag en skiiit söt klänning från Nelly. Alldeles försent insåg jag att jag inte hade ändrat adressen, s den skulle komma hem till sthlm ist för hit. Mejlade dom och tjejen där sa att den automatiskt gick tillbaka till dom och att jag kunde beställa den igen från lagret med rätt adress om jag ville. Då tänkte jag ite mer på det och typ sket i den.. Men nu när jag och kenta var upp till postlådan låg det en avi från Nelly, att den hade kommit till affären inne i byn. Jag har sådan beslutsångest om ajg ska hämta ut den eller inte.. Den e så jädrans söt! Men mim mamma har lärt mig ngt som jag alltid tänker på i sådana här situationer; tvekar man, så ska man aldrig göra ngt! Är man säker, då köper man, tvekar man ska man låta bli för annars kommer man bara ångra sig. Så jag tror att det blir det sistnämda.. Eller?


 



 
 
billsan

billsan

30 mars 2011 23:45

Åh vilken fantastisk klänning!!
Men känner du dig osäker tycker jag dock att du ska skita i den! Men i övrigt så var den jättesöt!! :)

http://billy.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ruby - 28 september 2012 09:47


Det är sjuktlängesen jag använde den här bloggen, den är officiellt nerlagd, åh jag ska inte ljuga, jag har kvar den här enbart för att kunna skriva här på planket och få lite nya läsare! Segla in på den nya. http://rebeckaf.blogspot.com ...

Av ruby - 31 juli 2012 12:59

Ny blogg för längesedan, men besök ändå :)   Http://rubeey.blogspot.com ...

Av ruby - 21 juli 2011 11:28

Alltså, e det ngn som e haj på blogspot så skrik gärna till, jag behöver hjälp! ...

new

Av ruby - 20 juli 2011 23:55

Japp.. Nu e det så att jag struntar i bloggplatsen. Ny blogg med ny inspiration....

Av ruby - 20 juli 2011 10:01


Godförmiddag! Ja.. Så här på sommaren har jag egentligen inte så mkt tid att blogga.. Överhuvudtaget! Så är det varje sommar. Jag måste njuta av det lilla varma medans det finns..   Så det e därför det blir lite torrt ibland på inlägg. Jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards