Ruby

Alla inlägg under april 2011

New

Av ruby - 9 april 2011 15:41

Nyaste bikinin; sitter som en smäck & jag ser helt fantastiskt snygg ut i den!

 

 

Av ruby - 9 april 2011 11:27

Klart lilla hjärtat också vill vara med och måla, titta & spana ♥


  


  


 

Av ruby - 9 april 2011 11:06

Igår var jag och gubben in till Hudik en sväng. Han skulle på järnhandeln och jag skulle träffa bästaste vännen, Zaza & Hecki! Lämnade av Kenta hos "moffa" och tog en rajd ner på byn. Tog en kaffe och surrade lite. Vad jag älskar att ha henne här uppe istället för nere i Sthlm ♥

 

  

jag & hecki

 

  

Av ruby - 9 april 2011 10:42

Güdmorgen! Åhh, jag vaknade av att solen lyste rakt in i ansiktet på mig, då vi glömt att dra för gardinerna igår. Hur härligt som helst! Synd bara att det är storm ute och riktigt ruggigt! Hade velat gått ut på balkongen och satt mig i solen med en kopp kaffe, men icke. Det e snor kallt :( Älskling har åkt upp till Sundsvall på lite ärenden, men jag stannade kvar hemma. Har fortfarande lite saker i köket att dona med, sätta upp mm. Ni ska bara veta hur sjuuuukt snyggt det blev! Mymymy.. Jag vill inte lägga ut ngn bild än, för det e lite saker som ska upp på väggarna först. Men älskling måste låna med sig borren först från Njurunda, så ikväll kanske det kommer upp ett färdigt kök! Jag älskar vårat hus!


Nu ska jag lägga mig i soffan ett tag till i pyjamasen och dricka nymalet kaffe.

Bara det bästa för den bästa.


  

Av ruby - 7 april 2011 22:37

 

Av ruby - 7 april 2011 13:10

Igår var jag och grabbarna uppe i Birsta en svängiläng! Lite klädshopping, men det roligaste vi kom hem med var endå massor av färg. Var på Byggmax och handlade på oss vit fär och massa tillbehör. Idag har vi gott loss på köket. Det behövs kan jag säga.. Det e stora fettfläckar på väggarna, röda fläckar i taket och massa annat äckligt av dom förra nasty farmers! Jag har målat taket idag, vart så vitt och fint. Nu har vi tvättat av väggarna med av-fettningstvätt, väntar på att det ska torka, sen ska vi go bananaz! Vitt, vitt, vitt och sofistikerat! Med en vacker fondvägg i caffe-latte färg!


  


  

spackelmästaren ♥


 

Av ruby - 6 april 2011 15:17

 

Ovido - Quiz & Flashcards