Ruby

Alla inlägg under april 2011

Av ruby - 5 april 2011 16:05

Förra sommaren fick jag en underbar tunika av mamma, den kommer från Mexico. Visst är den underbar!! Men jag har kortat den, den var så himla lång förut. Nu e den perfekt!

 

Så, så här ser jag ut idag:

 

  

 

  

 

  

 

  

 

 

Av ruby - 5 april 2011 15:34

 

Av ruby - 5 april 2011 09:55

.. för att få plats i en fåtölj ♥ Ha ha, mattes hjärta!


 


  

Av ruby - 5 april 2011 09:49

Godmorgon alla fina! Jag och Kenta har en underbar morgon i solskenet. Han ligger på sitt täcke bredvid soffan och jag sitter i morgonrocken med en kopp kaffe, tittar på nyhetsmorgon och solen lyser in. Det är så mysigt. Tempen står på 8+ i skuggan här i Tanne. Helt underbart! Idag är det lite slit igen, phu! Men men, möööney!


 


Imorgon ska jag, Ante och älsklingen åka upp till Birsta. Ante ville ha min hjälp och hitta lite skyssta rockabilly kläder. Man kan, men oftast e det svårt, att hitta skyssta sådana kläder i vanliga affärer. Men H&M har skiit snygga, färgglada skjortor som verkligen passar. Det finns ljusglimtar, även i vanliga stores! Älsklingen ska även få hitta ett par skyssta jeans. Alla hans jeans är alldeles förstora, precis som mina!


Nu e det en till kaffe, sen ska jag sätta fart här.

Av ruby - 4 april 2011 20:47

Åååååh, kolla in lillhjärtat när han var 9 veckor gammal. Mattes lilla gooos ♥♥

 

 

Av ruby - 4 april 2011 17:12

Idag har jag storstädat i Kentas hundgård. Förra ägarna hade jakthundar där och jag har aldrig sett så mkt skit i hela mitt liv. Även fast man har jakthundar som står ute, så kan man iaf försöka att hålla det snyggt, att ta bort det mesta av bajset när dom har skitit. Men nej, typiskt bönder. Jag har fyllt 4 stora pappkassar fulla med bajs.. Det e så mkt skit kvar, så det får man ta sen när all snö e borta, men lite e borta nu iaf..


Det är så skönt att han kan vara där nu och inte i en lina på gräsmattan. Han har ju två stora gårdar som går ihop under balkongen. Bara det bästa för vårat ♥


  


Nedanför ena hundgården finns det en super söt rabatt, eller den e väl söt på sommaren, nu ser det förjävligt ut. Men läget e så gulligt. Här skall det planteras om i sommar. Rosor kanske? Solen ligger på hela dagen där. Påta påta påta!


  


  

BF

Av ruby - 4 april 2011 16:04

Jag tror att Kenta saknar C lite, han tittar upp mot deras hus och piper :)

 

  

 

 

Av ruby - 4 april 2011 12:58

Ikväll låser jag bloggen igen, så vill du ha lösen är det mejladressen i vanlig ordning. rruuby@hotmail.com - skriv vem du e så får du lösen. Shuuu bréé

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards