Ruby

Alla inlägg under april 2011

Av ruby - 25 april 2011 09:58

Snart är sommaren här..


För nu har mina fräknar kommit!! ♥

Av ruby - 24 april 2011 18:48

Chaa cha! Har varit så dålig på att uppdatera nu när vi haft gäster, inte så konstigt kanske. Det var superkul att ha mormor här, hon e så rolig. Mkt skratt och glädje :) Igår drog dom hem och jag och baby var såååå ölsugna.. Ha ha! Älskling har ju vart i Tyskland ju. Mums säger jag bara. Vi har så vi klarar oss över sommaren om jag säger så. Han överraskade mig med två Malibu oxå (jag är toootalt GALEN i den karibiska rommen), 1L till och med. Ena Malibun var med Mango. Asså, mums!


Vi öppnade en öl igår och njöt i solen. Senare drog vi på förkrök i gnashp, sen tog vi tåget till Hudiksvall och hamnade på Gossip. Asså, om jag säger så här.. Jag har aldrig varit förtjust i vare sig Bruns (när det begav sig) eller Stadt.. Dom har bara bytt namn och gjort om lite, men det e samma gamla vanliga stadt! Bockarna, det trash haket är det enda som duger! We love it!!


 

Men söta som fan är vi endå ♥


Idag har det varit lugnt.. Vi har suttit i solen och druckigt kaffe, surrat med Pullan som kom över och tillsist åkte vi upp till Svärisarna ch blev bjudna på mat. Här är vi fortfarande! Ska åka hem om ett tag och deklarera, sen dra vidare till Fredde och hans finska och hälsa på lite!


Mer bilder och uppdateringar kommer sen..


När det finns tid..



Av ruby - 20 april 2011 21:39

Gokväll! Vilken otrolig värme det har varit idag, nästan kvavt ute. Har hållt på att rensa här ute, igen. Har rensat bort det mesta skräpet som förra ägarna lämnade och sedan älsklingens skit. Han är expert på att dra ut massa skrot, sen glömmer han bort det eller så vill han inte se att det ligger där, ha ha. Drar ut massa hyllor ifrån garaget som han låter ligga på gräsmattan.. Nää, det går inte! Så jag och Kenta har spenderat hela dagen ute, jag kommer nog sova som en klubbad säl ikväll. Underbart! Titta vad vi hittade utanför dörren idag, på gräsmattan..


 

Imorgon kommer mormor o/c förbi och stannar tills på lördag. Det ska såå trevligt! Längesen jag träffade henne nu. Bakade en morotskaka till lite kaffe imorgon när dom kommer, men var tvungen att ta en bit själv med ett stort glas kall mjölk. Behöver jag säga att det smakade undebart?! U BET


 

 

  

Av ruby - 20 april 2011 10:24

Igår tittade jag på serien Hemlös, jag brukar alltid titta på den även fast det skär i mitt hjärta att göra det och jag säger så här: Tack gode Gud för att jag får vara frisk, ha ett hem, ha mat på bordet, ha en ekonomi och allt annat jag ska vara glad för!


 

Av ruby - 19 april 2011 18:23

Gookväll! Nu e jag alldeles färdig och måste ta en dusch asså. Har hållt på hela eftermiddagen med gästrummet. Det har blivit som ett "förråd", man har bara slängt in saker.. Men som tur eee så kommer mormor o/c nästa vecka, så nu har vi (läs JAG) blivit tvugna att rensa, fixa, dona och till helgen köpa en dubbelsäng. Eftersom det i praktiken är ett gästrum :) Då får man ordning på det och nu är det såååå fint och fräsht.. Och orange.. Så jävla fult! Måste ta tag och måla där sen.


 


Både dammsugaren och skurmoppen dansade över golvet, för mina höfter och ben kunde inte vara stilla när Alexandra Stan sjöng Mr Saxobeat.


Nu ska jag hoppa in i durren, sen slänga mig i soffan och glo lite. Ikväll är det först Hemlös och sedan ska jag kika på ngt försnack inför EuroV!

Av ruby - 19 april 2011 16:15

Idag ser jag ut som en riktig "bonne"/hiphopiiiish. Rensar och vårstädar ute!


 


 

Av ruby - 19 april 2011 16:02

Igår var benke helt galen när vi var ute på prommis. Jag vet inte om det var för att det var vår, men jag skrattade så jag höll på att smälla av. Min tokstålle! Han slängde iväg godisarna och hoppade sedan efter dom över diket och i luften ♥


 

 


 

 


 

 

Mattes underbara tokstålle ♥♥♥

Av ruby - 17 april 2011 16:26

  


  

Livet är sååå härligt så jag blir alldeles kokko!



Ovido - Quiz & Flashcards