Ruby

Alla inlägg under april 2011

Av ruby - 4 april 2011 12:03

Godagens! Blir lite kort här nu bara. Sitter fortfarande i morgonrocken med tofflor och kaffe, mysigt! Ska hoppa i joggingdressen nu, ta med mig vildjuret och spårlinan och sedan ska vi ut i skogen ett tag och söka lite. Kenta älskar det och är bäst på det!


Sen hem och dona lite och sedan iväg och göra ngn nytta! Phu..

Ingen vila, ingen ro.


 

 

 

Av ruby - 3 april 2011 15:41

Söndag idag! I Kentas fall betyder det kloklippar-dag! Vi klipper alltid klorna på söndagar, då håller dom sig fina och jämna hela tiden. Men idag ska även herrn få duscha! Inte för att det är en ras som ska duschas och shampooneras, men just nu på våren när det e så lerigt ute måste man nästan. Han luktar så illa och blir så lortig så fort man går ut, så man är tvungen. Det blir även en öronrensning för herrn lilla :)


Nu ska vi ta promenix runt tjärnen, sen hem på dusch. Får till och med mig babe, ha ha!

 

  

förra sommaren åkte mattes hjärta på en dusch, här i stugan med svärmor.

Av ruby - 3 april 2011 13:11

Igår gick symaskinen för fullt. Sydde in min tok snygga midjekjol. Good looki´n!


  


 

Av ruby - 3 april 2011 11:30

Güday! Fiifan vad jag har sovit dåligt inatt.. Först har Choulié vart helt galen och velat komma ut till Kenta. Det e varken jag eller Susanne väldigt sugna på! Sen kom älskling hem efter killkvällen och la sig i sängen och snarkade så fruktansvärt. Haha! Och om han la sig på sidan (då snarkar han inte) så åkte han karusell, så ja.. Piss natt! Men nu har lillan åkt hem, farbror är rätt nöjd tror jag. Tjejer är rätt jobbiga!


Babe ligger fortfarande och sover, ska nog väcka honom nu snart med lite kaffe. Såg nyss på reklamen att filmen Taken är på fyran ikväll. Det är en grym film, har sett den två ggr förut men den e så bra så jag ska se den ikväll igen. Ett måste!


    


Idag blir det cool lugnt här hemma. Babe kommer inte orka göra ngt och vädret tillåter inte nå vackrare aktiviteter. Det har regnat hela förmiddagen med det gillar vi starkt, det kan få regna hela veckan om det vill. Snön  här hemma e snart borta tackvare värmen och regnet. Men man är lite seg nu när det e så mulet och grått. Det blir lite städ dag här bara, roligare än så blir det inte. Måste nu när det har varit två hundar här, det e sååå skitigt och smutsigt. Skitgrisar!!


Nu ska jag snusa ner mig bredvid gubben med lite kaffe. Det kan han behöva ♥



Av ruby - 2 april 2011 15:00

Todays



    

Av ruby - 2 april 2011 14:32

Så här kan det se ut när jag och Martinorna är i farten. Bilder sedan fylle onsdagen!


Jag måste alltid beundra mig själv så fort jag ser min spegelbild. Good looki´n!

  



  


  


  


  


  


  


 

Av ruby - 2 april 2011 14:13

Chilli´n pose!


 

 

Av ruby - 2 april 2011 13:51

Ikväll blir det myskväll här i tanne. Fast inte riktigt mysigt, för min älskade fästman e ju inte hemma :/ Men lite mys blir det! Baby åker bort till Ilsbo och ska spela biljard och dricka öl hos Macke. Tjejer var inte välkomna, ha ha. Så nördigt! Men jag kan endå inte, för vi har ju Choulié. Så jag har laddat upp med lite romantik ist och lite götta ikväll. Jag och hundarna bara, rätt müsigt endå :) Har laddat symaskinen oxå, så ikväll ska jag sy lite.. Det ska bli så spännande och kul!


  


 

Ovido - Quiz & Flashcards