Ruby

Alla inlägg under april 2011

New

Av ruby - 2 april 2011 13:30

Titta vilken UNDERBAR klänning jag fick av baby igår! Älskart ♥


  


  


 

Av ruby - 2 april 2011 13:19

I ett av våra köksfönster har vi inte kunnat haft ngr blommor, för det har varit för kallt. Sen sitter det en köksbänk där, så man ser knappt blommorna. Men igår var jag och älsklingen inne i Hudik. Han skulle klippa sig och jag skulle leta efter skonsamma toffsar till håret utan en sådan där järngrej som håller ihop den. I samma veva hittade jag lite blommor. Jag älskar dom, dom passar såååå bra där och det vart så fint!


Så här såg det ut innan:

  


Efter:

  


  


Ngr till så kommer det bli så fint i köket. Ska måla om där nu till veckan!

Av ruby - 2 april 2011 13:07


 

 

   

Av ruby - 2 april 2011 13:00

Mattes gooohjärta är lite trött och så sitter han på sniskan. Haha, gullhjärtat! ♥

 

 

Av ruby - 2 april 2011 12:47

Godagens.. Ja asså, jag har haft nüll tid med att blogga. Gud, det e så mkt folk och hundar här så man har inte tid med ngt. Men nu har älskling stuckigt iväg upp till Njurunda ett tag och jag e kvar med busarna här. Vi är hundvakt åt Choulié, hon är Kentas flickvän tillika bästa vän. Hon ska vara här tills imorgon så farbror är MKT glad nu! Slickar sig runt munnen och ska bestiga.. Ha ha!


Nu ska jag sätta ut dom ute så jag kan städa lite tänkte jag. Ska ner till frysen och ta fram kycklingfilé. Tänkte göra Dolly Parton ikväll. Ngn som vet vad det är och har varit på resturangen Texas och ätit det? Det e så det knüllar i munnen.. MUMS!


 

Ovido - Quiz & Flashcards