Ruby

Alla inlägg under oktober 2010

Av ruby - 22 oktober 2010 20:31

Min svärfar är verkligen en hejare i köket. Oxfilé & potatisklyftor, jammi. Även lite sangria och ngn kall pilsner för att kyla ner min sjuka kropp! Underbar kväll. Älskling har stuckit iväg till lite bekanta på ngn bärs och jag var på väg över till Lollo, men fasiken, min kropp sa nej. Så det är bara jag, svärfarsan och hundarna hemma så nu ska vi kika idol.


     



     


    



Av ruby - 22 oktober 2010 14:40

it´s all vintage baby

 

  

 

It don't mean a thing if you ain't got that swing

Av ruby - 22 oktober 2010 10:47

Våran lilla fis fick prova sitt nya utrymme i bilen igår innan husse sätter in galler!


  


  

Av ruby - 21 oktober 2010 10:47

Jag blev nyss uppringd av en fotograf från Hudiksvall som träffat mig en gång tidigare och sett bilder på mig och blivit helt tagen av min skönhet. Så nu ska det plåtas här framöver!


     


you´ll always remember my face, cuz it´s the most beautiful you´ve ever seen

New

Av ruby - 21 oktober 2010 10:38

På måndag måste jag köpa en ny vinterjacka! Jag har en jätte bra, men den är "kort". Jag måste ha en lång den här vintern, som går ner över ma´h million dolla´ass! Dessutom ett par nya varma, mysiga vinterpjux. Dessa två skönheter blir det nästa vecka;


  


  



900 för jackan & 199 kr för stövlarna, godkänt!

Av ruby - 21 oktober 2010 10:18

Ååh godmorgon! FYFAN asså för att vara sjuk :/ Nattan har vart sjuk i tre veckor och jag trodde alltid att hon skulle smitta mig, ganska fort! Men nej.. Men NU kommer det, så där tre veckor senare! Fy vad kasst jag mådde igår kväll, då var det som värst. Har haft feber inatt och inte kunnat sova. Är hemma idag och förmodligen i morgon :/


Har ingen ork eller kraft till ngt. Kenta blir lite lidande idag men det får bli så. Jag klarar inte av att gå alla långprommisar idag! Vi får ta lite kortare, lite långsamt så matte hinner med!


Nu är det säng, te och Kan Jang för hela slanten.


  

Av ruby - 20 oktober 2010 20:02

it´s all vintage baby

 

  

Av ruby - 20 oktober 2010 19:07

FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN! DET SNÖAR! FAN FAN FAN..


Jävla piss helvete! Jag som hade hoppats på att det inte skulle komma ner till huvudstaden.. DAMN!


Jaja.. På med halsduken på både mig och bäbis och en promenad i det roliga vädret! Tur att vi ser bra ut iaf :)


  

Ovido - Quiz & Flashcards