Ruby

Alla inlägg under oktober 2010

Av ruby - 17 oktober 2010 12:02

Casual. Mammas underbara Norgesockor & framtagna uggs och jag är redo för att ge mig iväg, långsamt!


    


    

Av ruby - 17 oktober 2010 11:57

G´day!

Ush, idag har jag verkligen probs med ryggen :/ Gjorde mig riktigt illa igår på jobbet under sista timmen. Slutade med matta på golvet och lite värktabletter tills älskling kom och hämtade mig! Idag är det lite bättre tackvare spikmattan och riskudden.. Och massa värkisar!


Nu ska jag krypa upp till Vällingby och gå på apoteket och hämta ut mer åt ryggen, sen ska jag passa på att säga hej till min underbaring som jag saknat så mkt! ÄNTLIGEN är hon hemma, ZA ZA GABOR   


  

Av ruby - 16 oktober 2010 18:36

Nu är jag äntligen hemma efter en hel dags jobb! Phu.


Ikväll ska jag och älskling bara softa och njuta av varandras sällis. Godis, film och säääärlek <3


    


  

Av ruby - 16 oktober 2010 18:34

Massa gott käk och underbart sällskap.


        

Av ruby - 16 oktober 2010 08:43

Godmorgon! Fyfan så jävla lagom surt att jobba helg. Jag får skylla mig själv som tog på mig lördag och söndag för nu ångrar jag mig :-P


Jobbar 09-18 idag och i morgon så det är ngr timmar! Men man får tänka pengar.. Igår var vi ute med Maggan och thomas på levents! Jag älskar den resturangen, det var kul att vara där igår. Sist vi var där var för ett år sen när vi hade förlovat oss och skulle fira <3 Lägger in lite bilder sen! Och tack för alla kommentarer :-) Det blir så mkt roligare att skriva om man får lite respons!

Av ruby - 15 oktober 2010 11:45

Asså alla bara tjötar om den här jävla vintern och hur mysigt det är! G´DAMNIT! Det är inte mysigt.. Det är depprimerande!


Åååååhhhhh... Ge tillbaka sommaren! Sommar sommar sommar.. Åååh :/

Jag saknar dom tokiga sommardagarna långt in i Hälsinglands hjärta & skogar!



  


Av ruby - 15 oktober 2010 11:00

Bré, jag har så svårt att bestämma mig om den här är en flipp eller en flopp. Jag kommer på mig själv med att gunga till den lite..


Av ruby - 15 oktober 2010 10:53

Morsning! Nu är det frulle time, glamour, kaffe och sen sticker jag till Bobby´s för lite solutions.

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards