Ruby

Alla inlägg under oktober 2010

Av ruby - 5 oktober 2010 11:20

OHMY how boring, mina frukostflingor har tagit slut så nu mååååste jag klä på mig, borsta håret, sätta på mig vantar och mössa och cykla ner till coop för att handla. Phu! Jag som har myst mer mig i soffan i morgonrock och tofflor.. FUCK!


  

Av ruby - 5 oktober 2010 10:46

Godmörgen!

Jag älskar verkligen de dagar då man jobbar kväll!

Vaknar vid nio tiden, går upp och hämtar en kopp kaffe och lägger sig tillrätta igen och bara njuter i en halvtimme! Att få vakna på ett sådant sätt gör hela dagen rofylld!


Nu är bulan rastad, matad och nöjd, andra tvättmaskinen på g och man är i full färd igen! Gud vad glad jag är att slippa sitta och åka ut till Tumba! Det känns så befriande på ngt vis.. Att veta att jag aldrig berhöver sitta och pendla så långt nå mer. Aldrig behöva kliva upp kvart i fem för att hinna till jobbet, när jag BÖRJAR halv åtta. Helt fucki´n knas asså! Hemska resor.


Nu tar det max en halvtimme till jobbet.

U N D E R B A R T

 

  

 

 



Av ruby - 4 oktober 2010 20:02

Btw..

Så jävla lätt med segern igår! AIK PACKEN ÅKTE HEM..

LALALALA!


DJURGÅRDEN

 

  

Av ruby - 4 oktober 2010 19:49

Vad fort det blir mörkt nu för tiden :/ Visst, det är mysigt att tända massa ljus och mysa ner sig. Men what theee fuck, jag är ju ett sommarbarn, född mitt i den härliga skiten, så det här med kyla och mörker är så jääla trist! Fiiifan.. Jag ska iaf brygga mig en kopp te och kolla lite tv. Sen tänkte och bäbis gå och möta husse som ar pumpat uppe på gymmet.


  



Av ruby - 4 oktober 2010 19:42

Eftersom jag är ett fotofreak och en passionerad minnes "samlare" så har jag överflödit med kort! Jag har mkt som jag vill dela med mig av, så det finns en kategori som heter - parts of a german badass. Där samlar jag mina härliga minnen av vänner/familj, händelser eller mig själv.


  

Av ruby - 4 oktober 2010 19:39

» Memories

 Stina Berggrens bröllop juli -10

 

  

Av ruby - 4 oktober 2010 17:18

Testar lite sig ;-)

Av ruby - 4 oktober 2010 16:03

G´day!


Nu är älskling på väg hem från jobbet och jag ska ta och göra lite köttfärssås alá Bex! Jammi :) Sedan blir det en sväng på ÖB och söka rätt på dammsugarpåsar och sedan långprommis med bäbis i skogen och sedan gym. Pust!


Later


  

Ovido - Quiz & Flashcards