Ruby

Alla inlägg under oktober 2010

Av ruby - 7 oktober 2010 15:16

Määän.. Fan! Jag vill tatta mig igen! Nu var det iof bara ett halvår sedan jag låg och grät över att Magnus mördade min mage.. Men iiilllaaallefall dude, jag måste sätta fart! Probset är bara VART jag ska sätta senaste tillskotten.. Eftersom jag  är en klok flicka har jag sett till att sätta alla mina tatueringar där dom KAN döljas om jag måste/vill. Jag gör inte en tatts för att sedan dölja doen, men jag är smart! Det är väldigt accepterat idag, men inte riktigt helt än. Därför måste man vara smart!


Eftersom jag är av rockabilly/pinup virket är det bara sådant som gäller.. Och efter mina två svalor är jag nu sugen på lite mer oldschool och Mange är helt lyrisk!


  

Av ruby - 7 oktober 2010 14:42

   Fiifan vilken ruggig dag! Det pissar ner, himlen är skrämmande grå och jag är tok förkyld. Blä!


Imorgon befinner sig den tyska divan i Hudiksvall, Hälsingland!

Bee there, see me, feel the presence.

 

  

Av ruby - 6 oktober 2010 14:57

Nu är det dags att sticka till jobbet efter en hel dag ute i skogen med bäbis! Han ligger helt slut och äter på en märgben!


  


  


  


  


  


  

Av ruby - 6 oktober 2010 11:50

»  Forsa Folkhögskola - 2007

Yeah, make those long legs run

 

  

 

  

 

  

Av ruby - 6 oktober 2010 11:33

Haha! Bäbis äter ben..


  

Av ruby - 6 oktober 2010 10:35

This is not cosy! Give me back my SUMMER g´damnit!!


  

Av ruby - 6 oktober 2010 10:12

Yeah! CONGRATZ till segern igår DIF :)

Knatade rakt över Timrå.

Enkelt!

 

  

 

  

Av ruby - 6 oktober 2010 10:02

Gödmörgen!


OHMY, asså gårdagen var såå bra! Detta känns såå bra! Det känns verkligen som om jag har hittat DET nu.. typ bättre sent än aldrig! 40 minuter tog det för mig igår att ta mig till adressen jag skulle till i Järfälla.. För er som vet vad jag pratar om så var det helt fantastiskt. 40 MINUTER!! Annars har jag kånkat i 1 /2 timme. Helt amazing! Jag är så glad :) Jag kommer spara så mkt tid!


Nu är det kaffe på sängen som gäller, sen ner och handla lite och dega, innan det e dags för enu en arbetsdag!


  




Ovido - Quiz & Flashcards