Ruby

Alla inlägg under oktober 2010

Av ruby - 14 oktober 2010 21:17

it´s all vintage baby .


  

Av ruby - 14 oktober 2010 21:03

Nu tänkte jag och kenta gå upp till Vällingby och möta husse som är på gymmet och pumpar! Men fyyyyy, det e så kallt ute :/ Här i huvudstaden har all kyla en tendens att bli sååå rå och isig! Det ända bra med detta skit är långkalsonger. Haha! Jag älskar mina fillifjonker <3


Sen är det lite gott kvällsfika med te och yoghurt!


  

Av ruby - 14 oktober 2010 20:55

Av ruby - 14 oktober 2010 20:14

Vilken fantastiskt rolig dag  jag, Natta & lillkickan har haft idag! Man blir så glad i själen när man ser hur glad en människa kan bli av att bada och känna sig friast i hela världen! Det var lätt värt det. Sen fickade vi och myste på inne i cafeterian.


Imorgon är jag ledig, hur fucki´n awesome som helst! Jobbar lör & sön dock. Tänkte gå förbi Bobby´s i morgon och diskutera mig fram till en lösning! Yep, här går man till THE MASTER OF HAIRS! Not some cheapy copy.. Like you do!


återkommer .


    

Av ruby - 14 oktober 2010 20:02

Gokväll! Jag hittade fasiken ingen snygg mat-tunna till kenta igår. Eller joo, jag hittade en men den var på tok för liten! Han är ju en stor kille, så en stor tunna behövs!


Men jag hittade lite annat endå. Två par underbart snygga matskålar. En liten söt blinkreflex som fästs på halsbandet, kanon bra då han är svart och springer inne i skogen & tillsist så fick jag tag på ett efterlängtat display skydd till mobilen - Copter displayskydd. Utvecklat för helikopter rotorblad. Sviiindyrt, men det var det lätt värt. Inte en enda repa kan man göra, helt fantastiskt!


  


  


  


  

Av ruby - 14 oktober 2010 10:14

Godmörgen!

Idag är jag lite lätt småstressad faktiskt! Mkt som skall göras.

Just nu ska jag få i mig lite frulle, sen ska jag packa en väska med badkläder ochg dvs sen sticker jag iväg till Astrid Lindgrens barnsjukhus för lite badtajm! Med jobbet asså, inte själv ;)


Sen är det tillbaka till jobbet och jobba klart kvällen! Phu..


återkommer .

 

     

Av ruby - 13 oktober 2010 17:23

Gkväll! Nu tänkte vi snart sticka och handla lite. Jag är helt lyrisk :) Det är såå mkt kulare att handla åt min bäbis än åt mig själv! Ska försöka få tag på en skyrre mat-tunna! Såg en sådan svart förut på XL, hoppas den finns kvar.


YÄÄÄÄÄH


     

Av ruby - 13 oktober 2010 14:51

Ibland är det fan jobbigt att ha en stor lägenhet. Vilken tid det tar att städa, G´DAMIT! Jag blir aldrig klar.. Känns det som! Listan jag skrev på saker som måste göras  har inte fått en enda bock, ha ha!  Pretty jobigt..


Anyway, baby har kommit hem från jobbet men stack precis iväg till Åkersberga för att köpa bil. Bara så där. Ha ha! När han kommer hem blir det en tur ut till Barkarby på lite ärenden. Media M, XL Zoo, Jula och om jag är jävligt snabb så kanske jag kan försvinna in på Skopunkten. Maha!


återkommer .

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards